Παπανικολάου, Αθανασία-Τάνια

Η Αθανασία Τάνια Παπανικολάου από τα φοιτητικά της χρόνια στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου ειδικεύτηκε στην Ψυχολογία, ήταν πρόθυμη να εμβαθύνει στην ενταξιακή εκπαίδευση. Τοβασικό της κίνητρο ήταν πάντα να υποστηρίζει και να συμπεριλάβει όσα παιδιά αγωνίζονται να ενταχθούν στο σχολικό περιβάλλον τόσο ακαδημαϊκά, όσο και κοινωνικά. Η ανάγκη της αυτήν την οδήγησε να αποκτήσει τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών μου στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες από το Πανεπιστήμιο του East London και να εκπονήσει μια ακαδημαϊκή έρευνα σχετικά με την αυτοεκτίμηση και τις κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, εστιάζοντας στη σημασία της συμβουλευτικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση. Από το 2011 εργάζεται ως ψυχοπαιδαγωγός με παιδιά και εφήβους γενικής και ειδικής αγωγής, αλλά και σε ερευνητικό επίπεδο. Μέσα από τη στενή συνεργασία και επικοινωνία που ανέπτυξε όλα αυτά τα χρόνια με τους εκπαιδευτικούς, τους θεραπευτές και κυρίως με τους γονείς των μαθητών, προκειμένου να σχεδιάσουν από κοινού επιτυχημένες παρεμβάσεις για την εξέλιξη των παιδιών, οδηγήθηκε στη συγγραφή ενός υποστηρικτικού βιβλίου για όλους όσους ζουν και εργάζονται με παιδιά. Μια σύγχρονη ολιστική προσέγγιση στη μαθησιακή διαδικασία του σήμερα με εύκολα εφαρμόσιμες τεχνικές και εργαλεία.