Μαθήματα δημοσιογραφίας

Τα κριτήρια για την αξιολόγηση, την ιεράρχηση και την επιλογή των ειδήσεων
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 10.20
7.14
Τιμή Πρωτοπορίας
+
273573
Εκδόσεις: Έλλην
Σελίδες:122
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2005
ISBN:9789602868805
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Γιατί τα ΜΜΕ εστιάζουν την προσοχή σε αρνητικά γεγονότα; Γιατί διογκώνουν π.χ. μεμονωμένα κρούσματα βίας στα σχολεία και υποβαθμίζουν το εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται;
ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ αυτή επιχειρείται μια τομή στην ημερήσια διάταξη, στην ατζέντα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (McCombs et al.,1996).
Στόχος της έρευνας είναι να αναδείξει τους μηχανισμούς, μέσα από τους οποίους τα ΜΜΕ επιλέγουν, αξιολογούν και προβάλλουν ειδήσεις ή ψευδογεγονότα, κατά τον D. Boorstin (1991).
Το βιβλίο αποτελεί:
- Ένα πολύτιμο εργαλείο (αλλά όχι τυφλοσούρτη) για φοιτητές δημοσιογραφίας, κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
- Ένα χρήσιμο βοήθημα για εκπαιδευτικούς, για τον κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται για την "τυραννία των ΜΜΕ"
- Ένα απροσδόκητο μάθημα για δημοσιογραφική αυτογνωσία.
Ο συγγραφέας του βιβλίου, Δρ Χρύσανθος Χρυσάνθου, είναι κάτοχος διπλώματος Μ. Α. Σχολής Δημοσιογραφίας, Κρατικού Πανεπιστημίου Αγίας Πετρούπολης και διδακτορικού τίτλου Τμήματος Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, Πανεπιστημίου Κύπρου, ανήκει στη μάχιμη δημοσιογραφία και ταυτόχρονα ασχολείται με την επιστημονική έρευνα για τα ΜΜΕ.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!