Το μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα

Τεχνικές, περιοσισμοί και ανεπάρκειες
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 18.50
Τιμή Πρωτοπορίας
12.95
+
9786180032444
Συγγραφέας: Θώμας, Πλάτων
Εκδόσεις: Ιδιωτική Έκδοση
Σελίδες:316
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2021
ISBN:9786180032444
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Άμεσα διαθέσιμο
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Η βάση του Μάρκετινγκ είναι η ψυχολογία. Και η ψυχολογία, η ανθρώπινη επικοινωνία, η συμπεριφορά και οι διαπροσωπικές σχέσεις δεν χρειάζονται απαραίτητα υψηλή τεχνολογία για να λειτουργήσουν. Από αυτή την άποψη, το Μάρκετινγκ παραμένει ουσιαστικά αναλλοίωτο εδώ και χιλιάδες χρόνια. Αλλάζει μόνο η συσκευασία, το περιτύλιγμα. Η τεχνολογία μπορεί μεν να διαφοροποιεί σημαντικά την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των διαφόρων δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ, αλλά αυτές δεν παύουν να αποτελούν απλά τακτικές. Η δημιουργία νέων τεχνικών όρων Μάρκετινγκ και τα εργαλεία τεχνολογίας (υπολογιστές, ψηφιακά κινητά και όλα τα συναφή gadgets) ανήκουν στο περιτύλιγμα και είναι, επομένως, τακτικές. Η έννοια της στρατηγικής η οποία σε μεγάλο βαθμό συνεισφέρει στην αποτελεσματικότητα του Μάρκετινγκ και από την οποία βασικά εξαρτάται η επιχειρηματική επιτυχία, παραμένει αναλλοίωτη στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων και της παγκοσμιοποίησης, όπως ακριβώς ήταν τόσο στην εποχή του μεγάλου στρατηγού Sun Tzu στην αρχαία Κίνα όσο και στην εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η οργάνωση μπορεί να επηρεάζεται από την τεχνολογία όχι μόνο θετικά, αλλά και αρνητικά. Η τεχνολογία και η οργάνωση είναι δύο διαφορετικά πράγματα τα οποία θα πρέπει να συνδυάζονται αποτελεσματικά. Η φράση: "τεχνολογία + παλιά οργάνωση = ακριβή παλιά οργάνωση" είναι απολύτως σωστή. Και με "παλιά οργάνωση", η οποία προφανώς υποδηλώνει αναχρονιστική νοοτροπία και παραδοσιακή συμπεριφορά, έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι, συνήθως, δεν υπάρχει επιχειρηματική επιτυχία. Οι μάρκετερς δεν θα πρέπει να πέφτουν στην παγίδα της χρησιμοποίησης προηγμένων τεχνικά εργαλείων χωρίς να συνειδητοποιούν τα όριά τους, δηλαδή μέχρι ποιου σημείου αυτά μπορούν να βοηθήσουν. Η επιχειρηματική επιτυχία απαιτεί μια συνεχή ισορροπία σε τεντωμένο σχοινί. Πολλοί είναι οι παράγοντες που είναι απαραίτητο να συμμετέχουν και να συνδυάζονται αρμονικά για την επιτυχία, όπως ακριβώς για τη δημιουργία ενός νόστιμου και ισορροπημένου φαγητού πρέπει να υπάρχουν όχι μόνο όλα τα υλικά αλλά και στις σωστές αναλογίες. Αν δεν προσδιορίσουν επιτυχώς την επιχειρηματική τους στρατηγική και οργάνωση και δεν συνδυάσουν αρμονικά τις βασικές Λειτουργίες (functions) και τα Στοιχεία (elements) της Επιστημονικής Διαχείρισης (Μάνατζμεντ), δεν πρόκειται να επιτύχουν επιχειρηματικά, όσο τεχνολογικά προηγμένες τακτικές και να εφαρμόσουν. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!