Τουριστική επικοινωνία από τα ΜΜΕ στο Διαδύκτιο (Συλλογικός τόμος Β)

Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 15.90
11.13
Τιμή Πρωτοπορίας
+
518264
Συγγραφέας: Συλλογικό
Εκδόσεις: Παπαζήσης
Σελίδες:303
Επιμελητής:ΔΟΥΛΚΕΡΗ ΤΕΣΣΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:25/11/2019
ISBN:9789600235098
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Ο συλλογικός αυτός τόμος καλύπτει θέματα, προβληματισμούς, προοπτικές και δράσεις που ανοίγουν νέους ορίζοντες τόσο στην Επιστήμη του Τουρισμού όσο και στην πραγματική Οικονομία, εμπλουτίζοντας την Ελληνική βιβλιογραφία.
Ένα βιβλίο-εργαλείο, χρήσιμο, που απευθύνεται στους φοιτητές-τριες και επιστήμονες: νομικούς, οικονομολόγους, επικοινωνιολόγους, ψυχολόγους, παιδαγωγούς, κοινωνιολόγους κ.ά. Απευθύνεται επίσης σε πολιτικούς, σε άτομα που έχουν γενικότερα ενδιαφέρον για ταξίδια και τον Τουρισμό.
Ο Τουρισμός αποτελεί πλέον ένα πολυσύνθετο φαινόμενο με πολιτικές και πολιτισμικές επιπτώσεις στην κοινωνία· είναι ένας Διεπιστημονικός Τομέας που εξελίσσεται συνεχώς. Η Τουριστική Επικοινωνία καθίσταται σημαντική ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων και ο ρόλος των ΜΜΕ, αλλά και των Νέων Μέσων και του Διαδικτύου, είναι αναμφισβήτητος.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!