0
Your Καλαθι
Σχολική συμβουλευτική και παρεμβάσεις για παιδιά με διαταραχές
Έκπτωση
10%
10%

Περιγραφή
Οι διαταραχές των παιδιών (αναπτυξιακές, γνωστικές, συναισθηµατικές, συμπεριφορικές, σχολικής, ψυχοκοινωνικής προσαρµογής κ.ά.) και οι παρεµβάσεις στο πλαίσιο του σχολείου και της οικογένειας µε βάση τη θεωρία και την έρευνα της ψυχικής ανθεκτικότητας έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιστηµόνων τα τελευταία χρόνια. Με το θέµα αυτό ασχολείται και το παρόν βιβλίο. Στο πλαίσιο της σχολικής συµβουλευτικής και της ενταξιακής ψυχοπαιδαγωγικής, οι συγγραφείς εξετάζουν την ατοµική, οικογενειακή και σχολική δυναµική ενός ευρέος φάσµατος δυσκολιών και διαταραχών (ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών) στην παιδική ηλικία και συζητούν διεξοδικά τη διαχείριση και τους τρόπους αντιµετώπισής τους.
Στον τόµο συµµετέχουν ερευνητές, ακαδηµαϊκοί, επαγγελµατίες και εξειδικευµένοι επιστήµονες από πανεπιστηµιακά ιδρύµατα της Ελλάδας και του εξωτερικού (Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ, Ισραήλ, Πορτογαλία, Κύπρος) µε κείµενα που αφορούν ερευνητικά, κλινικά και πρακτικά ζητήµατα ψυχοπαιδαγωγικής και σχολικής συµβουλευτικής. Οι περισσότεροι συγγραφείς υιοθετούν µια ολιστική, συστηµική οπτική για να προσεγγίσουν την ενδοατοµική, διαπροσωπική και οικογενειακή δυναµική των διαταραχών, τη σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών µε προβλήµατα, τον ρόλο της οικογένειας αλλά και τον ρόλο των ειδικών και επαγγελµατιών που µπορούν να συµβάλουν θετικά στην ψυχοκοινωνική εξέλιξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες/διαταραχές.
Έµφαση δίνεται στον ρόλο των σχολικών ψυχολόγων, των ειδικών παιδαγωγών και των εκπαιδευτικών, καθώς και στις καινοτόµες προσεγγίσεις/παρεµβάσεις (π.χ. συµβουλευτική υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών, εκπαίδευση γονέων και συγγενών παιδιών µε διάφορες διαταραχές, συνθετικά µοντέλα παρέµβασης και αξιολόγησης, πρώιµη πρόληψη, ψυχοδυναμική συμβουλευτική, παρεμβάσεις σε σχέση με το πένθος και το τραύμα στην παιδική ηλικία, ιχνογράφημα οικογένειας, σεξουαλική αγωγή παιδιών με ΔΑΦ, παρεμβάσεις για παιδιά με ΔΕΠ-Υ, παρεμβάσεις σε σχέση με τον εκφοβισμό κ.λπ.).
Την παρούσα νέα και επαυξημένη έκδοση εμπλουτίζουν κείμενα που αφορούν καινοτόμες πρακτικές για πολλές άλλες μορφές δυσκολιών και διαταραχών στην παιδική ηλικία, διαμορφώνοντας έτσι ένα έγκυρο και ολοκληρωμένο εγχειρίδιο, ιδιαίτερα χρήσιμο σε επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και σε όσους ασχολούνται γενικότερα με παιδιά και εφήβους.
Στον τόµο συµµετέχουν ερευνητές, ακαδηµαϊκοί, επαγγελµατίες και εξειδικευµένοι επιστήµονες από πανεπιστηµιακά ιδρύµατα της Ελλάδας και του εξωτερικού (Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ, Ισραήλ, Πορτογαλία, Κύπρος) µε κείµενα που αφορούν ερευνητικά, κλινικά και πρακτικά ζητήµατα ψυχοπαιδαγωγικής και σχολικής συµβουλευτικής. Οι περισσότεροι συγγραφείς υιοθετούν µια ολιστική, συστηµική οπτική για να προσεγγίσουν την ενδοατοµική, διαπροσωπική και οικογενειακή δυναµική των διαταραχών, τη σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών µε προβλήµατα, τον ρόλο της οικογένειας αλλά και τον ρόλο των ειδικών και επαγγελµατιών που µπορούν να συµβάλουν θετικά στην ψυχοκοινωνική εξέλιξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες/διαταραχές.
Έµφαση δίνεται στον ρόλο των σχολικών ψυχολόγων, των ειδικών παιδαγωγών και των εκπαιδευτικών, καθώς και στις καινοτόµες προσεγγίσεις/παρεµβάσεις (π.χ. συµβουλευτική υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών, εκπαίδευση γονέων και συγγενών παιδιών µε διάφορες διαταραχές, συνθετικά µοντέλα παρέµβασης και αξιολόγησης, πρώιµη πρόληψη, ψυχοδυναμική συμβουλευτική, παρεμβάσεις σε σχέση με το πένθος και το τραύμα στην παιδική ηλικία, ιχνογράφημα οικογένειας, σεξουαλική αγωγή παιδιών με ΔΑΦ, παρεμβάσεις για παιδιά με ΔΕΠ-Υ, παρεμβάσεις σε σχέση με τον εκφοβισμό κ.λπ.).
Την παρούσα νέα και επαυξημένη έκδοση εμπλουτίζουν κείμενα που αφορούν καινοτόμες πρακτικές για πολλές άλλες μορφές δυσκολιών και διαταραχών στην παιδική ηλικία, διαμορφώνοντας έτσι ένα έγκυρο και ολοκληρωμένο εγχειρίδιο, ιδιαίτερα χρήσιμο σε επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και σε όσους ασχολούνται γενικότερα με παιδιά και εφήβους.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις