Χαιρετάκης, Μανώλης

Ο Μανώλης Χαιρετάκης σπούδασε Μαθηματικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάσθηκε για δύο περίπου δεκαετίες σε ελληνικές και ξένες διαφημιστικές εταιρείες, σαν υπεύθυνος του τομέα του προγραμματισμού των ΜΜΕ και της έρευνας για τα ΜΜΕ. Σήμεραείναι αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει γράψει αρκετές δεκάδες άρθρων καθώς και πάνω από δέκα βιβλία σχετικά με τα ΜΜΕ στην Ελλάδα. Μεταξύ των βιβλίων του είναι και τα εξής: «Τηλεόραση και διαφήμιση-η Ελληνική περίπτωση» Εκδόσεις Αντ. Ν.Σάκκουλα, Αθήνα 1997 «Ελληνόγλωσση βιβλιογραφία για τα ΜΜΕ: Πρώτη βιβλιογραφική καταγραφή» Τετράδια Επικοινωνίας 2, Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων, Αθήνα, Μάρτιος 1999 «ΜΜΕ- κείμενα στο WWW :Η καθημερινότητα, η πράξη, τα πλαίσια , το περιεχόμενο και η διανομή», Εκδόσεις Gutenberg Τυπωθήτω - Γ.Δαρδανός, Αθήνα 2000 «Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα-Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή» Ανάτυπα Πολιτικής Επικοινωνίας 2001/3, Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα, Αθήνα 2001 «Η πολιτική διαφήμιση :Μια εφαρμογή στις βουλευτικές εκλογές τού έτους 2000», Εκδόσεις University Studio Press, Θεσσαλονίκη 2003 «Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο-Προβλήματα και προκλήσεις» Ανάτυπα Πολιτικής Επικοινωνίας 2004/4, Εκδόσεις Αντ.Ν.- Σάκκουλα, Αθήνα 2004 «ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση: Η Ελληνική περίπτωση, 2000-2010», Έκδοση της Ελληνικής Εταιρείας Πολιτικής Επιστήμης, Αθήνα 2014 «Τηλεθέαση», Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα 2007 «Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική» Ανάτυπα Πολιτικής Επικοινωνίας 2007/5, Εκδόσεις Αντ.Ν.Σάκκουλα, Αθήνα 2007 «Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση:-Διαφημιστική δαπάνη των Ελληνικών πολιτικών κομμάτων 1985-2005, -Κυπριακές πολιτικές εκλογές 2003,--Δημοτικές εκλογές Αθηνών 2002», Εκδόσεις University Studio Press, Θεσσαλονίκη 2008 «ΜΜΕ: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο» Ανάτυπα Πολιτικής Επικοινωνίας 2009/6, Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα, Αθήνα 2009 «ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση: Η Ελληνική περίπτωση, 1960-2000», Εκδόσεις University Studio Press, Θεσσαλονίκη 2010
5.36 7.65 Κερδίζετε: €2.29