0
Your Καλαθι
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
To βιβλίο βασίζεται στη θεωρία και τις έννοιες του μάρκετινγκ και υιοθετεί μια στρατηγική και αναλυτική προσέγγιση, ενσωματώνοντας παγκόσμια παραδείγματα. Το υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε μορφή διδασκαλίας: διά ζώσης, διαδικτυακή και υβριδική. Εκτός από την αναφορά σε σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, δίνεται έμφαση στις τρέχουσες τάσεις του μάρκετινγκ και παρουσιάζονται τρόποι εφαρμογής τους.
Στα επιμέρους κεφάλαια, διάφορες ενότητες περιεχομένου αναδεικνύουν σημαντικά ζητήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ:
Πλαίσια δημιουργίας αξίας: Αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί δημιουργούν αξία για τους καταναλωτές, τον εαυτό τους ή/και την κοινωνία μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Πλαίσια θεμάτων απορρήτου και ασφάλειας: Εστιάζουν στην ενσωμάτωση του απορρήτου και της ασφάλειας στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, τη συμμόρφωση με κανονισμούς, καθώς και την παροχή επιλογών απορρήτου και ασφάλειας στους καταναλωτές.
Πλαίσια νομικών και ηθικών ζητημάτων: Εισάγουν τους φοιτητές σε βασικούς νόμους, κανονισμούς, κανόνες και ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως η χρήση νομικού περιεχομένου και εικόνων, η στόχευση βάσει τοποθεσίας, η πνευματική ιδιοκτησία, το email marketing κ.ά.
Πλαίσια σκέψης για το παγκόσμιο ψηφιακό μάρκετινγκ: Παρουσιάζουν τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ σε διάφορες χώρες του κόσμου.
Στο τέλος κάθε κεφαλαίου περιλαμβάνεται χρήσιμο υλικό ανασκόπησης και μάθησης, το οποίο περιλαμβάνει τους βασικούς όρους, την περίληψη του κεφαλαίου με μαθησιακούς στόχους, ερωτήσεις ανασκόπησης, μικρή ομαδική άσκηση ή συζήτηση στην τάξη και μια μελέτη περίπτωσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Στα επιμέρους κεφάλαια, διάφορες ενότητες περιεχομένου αναδεικνύουν σημαντικά ζητήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ:
Πλαίσια δημιουργίας αξίας: Αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί δημιουργούν αξία για τους καταναλωτές, τον εαυτό τους ή/και την κοινωνία μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Πλαίσια θεμάτων απορρήτου και ασφάλειας: Εστιάζουν στην ενσωμάτωση του απορρήτου και της ασφάλειας στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, τη συμμόρφωση με κανονισμούς, καθώς και την παροχή επιλογών απορρήτου και ασφάλειας στους καταναλωτές.
Πλαίσια νομικών και ηθικών ζητημάτων: Εισάγουν τους φοιτητές σε βασικούς νόμους, κανονισμούς, κανόνες και ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως η χρήση νομικού περιεχομένου και εικόνων, η στόχευση βάσει τοποθεσίας, η πνευματική ιδιοκτησία, το email marketing κ.ά.
Πλαίσια σκέψης για το παγκόσμιο ψηφιακό μάρκετινγκ: Παρουσιάζουν τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ σε διάφορες χώρες του κόσμου.
Στο τέλος κάθε κεφαλαίου περιλαμβάνεται χρήσιμο υλικό ανασκόπησης και μάθησης, το οποίο περιλαμβάνει τους βασικούς όρους, την περίληψη του κεφαλαίου με μαθησιακούς στόχους, ερωτήσεις ανασκόπησης, μικρή ομαδική άσκηση ή συζήτηση στην τάξη και μια μελέτη περίπτωσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
