0
    Your Καλαθι
    
        
        Κοινωνική εργασία και σχολείο
 
						Εφαρμοσμένες Διεπιστημονικές Παρεμβάσεις
					
							
						
            
                            
    
    
    
        
        
        
    
    
    
        
        
    
        
    
        
    
        
    
        
    
        
        
        
        
        
        
        
    
            
                                                                                                                                                    
            Έκπτωση
25%
							 
							
						
                        
                                
            25%
 
							
						Περιγραφή
Ίσως είναι η πρώτη φορά που στον ελληνικό χώρο των κοινωνικών επιστημών προσεγγίζεται το θέμα της διεπιστημονικής και διυπηρεσιακής (interdisciplinary/interagency) συνεργασίας. Ειδικότερα η ανάπτυξη δικτύων συνεργασίας μεταξύ σχολικών μονάδων και εξωσχολικών επαγγελματιών (κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, κ.ά.), το οποίο αποτελεί και το αντικείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου, είναι μια περιοχή αχαρτογράφητη βιβλιογραφικά στον ελλαδικό χώρο. Εννοείται ότι υπάρχουν αρκετά συγγράμματα τα οποία αναφέρουν την ανάγκη ύπαρξης τέτοιων δικτύων ή και την περιγράφουν ακόμη, αλλά η εφαρμογή διεπιστημονικών μοντέλων συνεργασίας μέσα και έξω από το σχολικό περιβάλλον δεν συναντάται τακτικά. Θεωρούμε όλοι εμείς που συμβάλλαμε στην συγγραφή και προετοιμασία του βιβλίου αυτού ότι το συγκεκριμένο σύγγραμμα θα αποτελέσει μια αρχή για το τι εστί διεπιστημονική συνεργασία μέσα στο σχολικό περιβάλλον αλλά και το ρόλο που έχει να διαδραματίσει ο κοινωνικός λειτουργός στο σύστημα σχολείου, γονέα και μαθητή/παιδιού.
Προσεγγίζοντας λοιπόν αυτή τη θεματική μέσα από μία συστημική οπτική γωνία (systemic theory) καταφέρνουμε να αναδείξουμε τη χρησιμότητα της διεπιστημονικής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, κοινωνικών λειτουργών και άλλων επαγγελματιών. Στόχος είναι να αποτελέσει το συγκεκριμένο βιβλίο ένα εργαλείο για φοιτητές, εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς και όχι μόνο, για το πώς μπορούμε μέσα στα πλαίσια της σχολικής μονάδας να συμβάλλουμε στην προαγωγή αλλά και την πρόληψη προβλημάτων που οφείλονται κυρίως στο δυναμικό της οικογένειας και που επηρεάζουν και επηρεάζονται από τον τρόπο αντιμετώπισής τους από το σχολικό, και όχι μόνο, περιβάλλον.
Όλα τα παραπάνω παρουσιάζονται μέσα από το πρίσμα εμπειρικών (case studies) και ερευνητικών παρεμβάσεων (research studies) με αποτέλεσμα να συνδυάζεται η θεωρία με τη πράξη.
                            
                    Προσεγγίζοντας λοιπόν αυτή τη θεματική μέσα από μία συστημική οπτική γωνία (systemic theory) καταφέρνουμε να αναδείξουμε τη χρησιμότητα της διεπιστημονικής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, κοινωνικών λειτουργών και άλλων επαγγελματιών. Στόχος είναι να αποτελέσει το συγκεκριμένο βιβλίο ένα εργαλείο για φοιτητές, εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς και όχι μόνο, για το πώς μπορούμε μέσα στα πλαίσια της σχολικής μονάδας να συμβάλλουμε στην προαγωγή αλλά και την πρόληψη προβλημάτων που οφείλονται κυρίως στο δυναμικό της οικογένειας και που επηρεάζουν και επηρεάζονται από τον τρόπο αντιμετώπισής τους από το σχολικό, και όχι μόνο, περιβάλλον.
Όλα τα παραπάνω παρουσιάζονται μέσα από το πρίσμα εμπειρικών (case studies) και ερευνητικών παρεμβάσεων (research studies) με αποτέλεσμα να συνδυάζεται η θεωρία με τη πράξη.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
 
     
 
 
 
 
