0
Your Καλαθι
Οικονομική των επιχειρήσεων
4η Έκδοση
Έκπτωση
10%
10%

Περιγραφή
Στο βιβλίο Οικονομική των Επιχειρήσεων ενώνουν τις δυνάμεις τους τρεις συγγραφείς με εκτεταμένη διδακτική εμπειρία στον κλάδο των επιχειρήσεων και της οικονομικής επιστήμης. Το βιβλίο λειτουργεί ως ένας ξεκάθαρος και ευανάγνωστος οδηγός πρακτικών χρήσεων των οικονομικών στο επιχειρησιακό περιβάλλον. Η προηγούμενη, 3η έκδοση, περιλαμβάνοντας θέματα όπως η παγκόσμια οικονομία, το Brexit, η οικονομία της περιστασιακής απασχόλησης και οι θεωρίες του διεθνούς εμπορίου, εξέταζε τις τελευταίες εξελίξεις στην οικονομική των επιχειρήσεων.
Στο πλαίσιο αυτής της εξαιρετικά επιτυχημένης σειράς οικονομικών συγγραμμάτων του Mankiw, η νέα 4η έκδοση της Οικονομικής των Επιχειρήσεων παρέχει μία διεξοδική επισκόπηση των αρχών της οικονομικής επιστήμης με πεδίο εφαρμογής το επιχειρηματικό περιβάλλον. Όλα τα βιβλία της σειράς είναι γνωστά για την εύληπτη και προσιτή παρουσίαση των θεμάτων με τα οποία καταπιάνονται. Αυτή η νέα έκδοση δεν αποτελεί εξαίρεση. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγγράμματος είναι ότι μελετά πληθώρα ρεαλιστικών πεδίων εφαρμογής της οικονομικής θεωρίας που είναι συναφή με την εμπειρία ενός στελέχους επιχείρησης. Αυτή η προσέγγιση, η οποία προωθεί την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών, διασφαλίζει ότι οι ακαδημαϊκές δεξιότητες μπορούν εύκολα να κατακτηθούν και να χρησιμοποιηθούν στον εργασιακό χώρο. Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει νέα κεφάλαια σχετικά με την οργάνωση των επιχειρήσεων, τις αλυσίδες εφοδιασμού και τη βιωσιμότητα, μαζί με μία πληθώρα νέων και ενημερωμένων μελετών περίπτωσης, καθώς και ενότητες με θέματα από την επικαιρότητα.
Περιέχει: Πρόλογος - Τι Ορίζουμε ως «Οικονομικά των Επιχειρήσεων»; - Οικονομικά και Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων - To Επιχειρηματικό Περιβάλλον - Προσφορά και Ζήτηση: Πώς Λειτουργούν οι Αγορές - Η Ελαστικότητα και οι Εφαρμογές της - Φόροι και Επιδοτήσεις - Αποτυχία της Αγοράς - Kαταναλωτές και Καταναλωτική Συμπεριφορά - Κόστος και Έσοδα στην Παραγωγή - Επιχειρηματικοί Στόχοι και Συμπεριφορά - Οργάνωση Επιχειρήσεων - Δομές της Αγοράς: Τέλειος Ανταγωνισμός - Δομές της Αγοράς: Μονοπώλιο - Δομές της Αγοράς: Ατελής ή Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός - Δομές της αγοράς: Ολιγοπώλιο - Εταιρική Στρατηγική και Τιμολογιακή Πολιτική - Αλυσίδες Εφοδιασμού - Αγορά Εργασίας - Xρηματοπιστωτικές Aγορές - To Μακροοικονομικό Περιβάλλον - Συνολική Ζήτηση και Συνολική Προσφορά ως Μοντέλο Περιγραφής της Οικονομίας - Κυβερνητική Οικονομική Πολιτική και Επιπτώσεις στις Επιχειρήσεις: Δημοσιονομική Πολιτική, Νομισματική Πολιτική και Πολιτική της Προσφοράς - Επιχειρηματική Δραστηριότητα και Εμπόριο το Διεθνές Εμπόριο - Παγκόσμιες Επιρροές στη Συμπεριφορά των Επιχειρήσεων - Επιχειρηματική Δραστηριότητα και Ευρώπη - Βιωσιμότητα - Γλωσσάρι - Ευρετήριο όρων - Μαθηματικοί τύποι
Στο πλαίσιο αυτής της εξαιρετικά επιτυχημένης σειράς οικονομικών συγγραμμάτων του Mankiw, η νέα 4η έκδοση της Οικονομικής των Επιχειρήσεων παρέχει μία διεξοδική επισκόπηση των αρχών της οικονομικής επιστήμης με πεδίο εφαρμογής το επιχειρηματικό περιβάλλον. Όλα τα βιβλία της σειράς είναι γνωστά για την εύληπτη και προσιτή παρουσίαση των θεμάτων με τα οποία καταπιάνονται. Αυτή η νέα έκδοση δεν αποτελεί εξαίρεση. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγγράμματος είναι ότι μελετά πληθώρα ρεαλιστικών πεδίων εφαρμογής της οικονομικής θεωρίας που είναι συναφή με την εμπειρία ενός στελέχους επιχείρησης. Αυτή η προσέγγιση, η οποία προωθεί την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών, διασφαλίζει ότι οι ακαδημαϊκές δεξιότητες μπορούν εύκολα να κατακτηθούν και να χρησιμοποιηθούν στον εργασιακό χώρο. Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει νέα κεφάλαια σχετικά με την οργάνωση των επιχειρήσεων, τις αλυσίδες εφοδιασμού και τη βιωσιμότητα, μαζί με μία πληθώρα νέων και ενημερωμένων μελετών περίπτωσης, καθώς και ενότητες με θέματα από την επικαιρότητα.
Περιέχει: Πρόλογος - Τι Ορίζουμε ως «Οικονομικά των Επιχειρήσεων»; - Οικονομικά και Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων - To Επιχειρηματικό Περιβάλλον - Προσφορά και Ζήτηση: Πώς Λειτουργούν οι Αγορές - Η Ελαστικότητα και οι Εφαρμογές της - Φόροι και Επιδοτήσεις - Αποτυχία της Αγοράς - Kαταναλωτές και Καταναλωτική Συμπεριφορά - Κόστος και Έσοδα στην Παραγωγή - Επιχειρηματικοί Στόχοι και Συμπεριφορά - Οργάνωση Επιχειρήσεων - Δομές της Αγοράς: Τέλειος Ανταγωνισμός - Δομές της Αγοράς: Μονοπώλιο - Δομές της Αγοράς: Ατελής ή Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός - Δομές της αγοράς: Ολιγοπώλιο - Εταιρική Στρατηγική και Τιμολογιακή Πολιτική - Αλυσίδες Εφοδιασμού - Αγορά Εργασίας - Xρηματοπιστωτικές Aγορές - To Μακροοικονομικό Περιβάλλον - Συνολική Ζήτηση και Συνολική Προσφορά ως Μοντέλο Περιγραφής της Οικονομίας - Κυβερνητική Οικονομική Πολιτική και Επιπτώσεις στις Επιχειρήσεις: Δημοσιονομική Πολιτική, Νομισματική Πολιτική και Πολιτική της Προσφοράς - Επιχειρηματική Δραστηριότητα και Εμπόριο το Διεθνές Εμπόριο - Παγκόσμιες Επιρροές στη Συμπεριφορά των Επιχειρήσεων - Επιχειρηματική Δραστηριότητα και Ευρώπη - Βιωσιμότητα - Γλωσσάρι - Ευρετήριο όρων - Μαθηματικοί τύποι
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις