Οι μάγοι του Management

Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 29.56
20.69
Τιμή Πρωτοπορίας
+
112441
Συγγραφέας: Micklethwait, John
Εκδόσεις: Leader Books
Σελίδες:447
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2000
ISBN:9789607901149
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Oι υπηρεσίες των συμβούλων management αποτελούν ένα, δυναμικό και ταχέως μεταβαλλόμενο, κλάδο επαγγελματικών υπηρεσιών. Για να είναι χρήσιμοι και σχετικοί με τα προβλήματα των πελατών τους, οι σύμβουλοι management θα πρέπει να κατανοούν και να δεικνύουν τις σημειούμενες οικονομικές και κοινωνικές τάσεις, να αντιλαμβάνονται τις αλλαγές οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις των πελατών τους και να προσφέρουν συμβουλές που θα βοηθούν τους πελάτες να επιτυγχάνουν και να διατηρούν μία υψηλή απόδοση σε ένα, όλο και πιο πολύπλοκο, ανταγωνιστικό και δύσκολο περιβάλλον.
Η εξέταση πολλών από τις προσεγγίσεις και τις μεθοδολογίες άσκησης του επαγγέλματος των συμβούλων οδηγεί πολλές φορές σε αντικρουόμενα και αμφιλεγόμενα συμπεράσματα. Το γεγονός αυτό οδήγησε τους συγγραφείς του βιβλίου αυτού σε μία γενικότερη έρευνα περί της αξίας και της ορθότητας των διαφόρων μεθοδολογιών, που κατά τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται υπό μορφή μανιφέστου σωτηρίας των πάντων, με καταιγιστικούς ρυθμούς. Η έρευνα αυτή δεν βασίζεται τόσο σε επιστημονικού τύπου αναλύσεις, όσο στην εξέταση δημοσιευμένων αποτελεσμάτων από την εφαρμογή συγκεκριμένων προσεγγίσεων, στη διερεύνηση των τρόπων καθιέρωσης και προώθησης μεθοδολογιών και συμβούλων. Βασίζεται επίσης στη δυνατότητα της ενιαίας αντιμετώπισης των προβλημάτων management με μία μοναδική, κάθε φορά, μεθοδολογία στον ιδιωτικό ή στο δημόσιο τομέα, αλλά και σε διάφορες περιοχές του κόσμου και τελικά στη δυνατότητα της στήριξης του ισχυρισμού ότι η θεωρία του management αποτελεί ένα σύγχρονο επιστημονικό κλάδο.

Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι οι συγγραφείς καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι τελικά δεν μπορούν να τα τοποθετούν όλα στο καλάθι των αχρήστων. Αναγνωρίζοντας το νεαρό της ηλικίας της θεωρίας του management, προχωρούν στην αξιολόγησή του με γνώμονα το ότι έχει οδηγήσει, τελικά, σε πολλές βελτιώσεις τις επιχειρήσεις, αλλά και τους δημόσιους οργανισμούς, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη και το εκάστοτε περιβάλλον και τις συνθήκες δραστηριοποίησής τους.

Σε κάθε περίπτωση, το βιβλίο αποτελεί μία σημαντική τομή στο θέμα της λειτουργίας του κυκλώματος των συμβούλων management. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να αποτελέσει βασικό ανάγνωσμα ενημέρωσης και αξιολόγησης από την πλευρά των managers των επιχειρήσεων και των οργανισμών, καθώς και ανάγνωσμα γόνιμου προβληματισμού από την πλευρά των συμβούλων management. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσει να συνεισφέρει στον κοινό στόχο που είναι η αύξηση της αποτελεσματικότητας, της αποδοτικότητας και της ανταγωνιστικότητας, γενικά, όλων των οργανισμών, αλλά και η βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρονται στους καταναλωτές.

Tο best seller του «Business Week» αποτελεί τον απαραίτητο οδηγό σας για το διαχωρισμό της ήρας από το σιτάρι στο χώρο των ισχυρών εταιρειών, των συμβούλων, των καθηγητών στις σχολές διοίκησης επιχειρήσεων και των ομιλητών-υποκινητών που αποτελούν τη ™Βιομηχανία της Θεωρίας του Management*.

Oι Mάγοι του Management βραβεύτηκαν το 1997 με το Financial Times / Booz Allen Hamilton Global Business Book Award ως το Kαλύτερο Bιβλίο για τη Στρατηγική και την Hγεσία



«Eπιτέλους και λίγη κοινή λογική σε μία αρένα κυριαρχούμενη από ικανότατους ανθρώπους που ξέρουν να κολυμπούν με τους καρχαρίες, ν' αναζητούν το χάος, ν' ασχολούνται με τις μεγατάσεις και να παρουσιάζουν το management του ενός λεπτού.»
CHICAGO TRIBUNE



«Oι John Micklethwait και Adrian Wooldridge... όχι μόνο βγάζουν κάποιο νόημα από τις ανοησίες των γκουρού του management, αλλά το κάνουν και με τέχνη, σε βάθος και με μια μεγάλη δόση χιούμορ. Tο βιβλίο Oι Mάγοι του Management αποτελεί την απάντηση σε οποιοδήποτε άτομο μιας επιχείρησης, το οποίο αναρωτιέται που βρήκε αυτή την ιδέα το αφεντικό του».
THE NEW YORK TIMES, Bιβλιοκριτική



«Διευκρινίζει, κάνει χούμορ και έχει ιστορικές προοπτικές σ' ένα πεδίο που αίρει τις αντιφάσεις, το στόμφο και υπερφαλαγγίζει τους επαναστάτες που επιθυμούν την περιθωριοποίηση του παρελθόντος ή όσους το αποδέχονται».
THE WALL STREET JOURNAL



«Oι Micklethwait και Wooldridge έχουν σχεδόν πραγματοποιήσει το ακατόρθωτο. Έχουν γράψει ένα βιβλίο για το management που είναι ζωντανό, σε απορροφά, σε προβληματίζει, είναι αντικειμενικό και διαποτισμένο με μία πλούσια αίσθηση Ιστορίας».
JOSEPH NOCERA,
Eλεύθερος Eπιμελητής Eκδόσεων, Fortune Magazine,
συγγραφέας του A Piece of the Action.



«Διαβάστε το, πριν αγοράσετε οποιοδήποτε άλλο βιβλίο διοίκησης επιχειρήσεων».
ROSABETH MOSS KANTER,
Harvard Business School, συγγραφέας του World Class: Thriving Locally in a Global Economy



«Ένας πολύτιμος λίθος απομυθοποίησης».
THE TIMES (Λονδίνου)

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!