Μάρκετινγκ Τουρισμού και Φιλοξενίας

Έκπτωση
10%
Τιμή Εκδότη: 120.00
108.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
9789925351565
Συγγραφέας: Baloglu, Seyhmus
Εκδόσεις: Broken Hill Publishers Ltd
Σελίδες:968
Μεταφραστής:ΓΚΡΙΤΖΑΛΑ ΜΙΚΑ - ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ημερομηνία Έκδοσης:27/01/2024
ISBN:9789925351565
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνόγλωσση επιστημονική βιβλιογραφία των μαθημάτων που σχετίζονται με το Τουριστικό Μάρκετινγκ στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Ο βασικός συγγραφέας του βιβλίου καθηγητής Philip Kotler ο οποίος αναγνωρίζεται διεθνώς ως ο θεμελιωτής του μάρκετινγκ, πλαισιωμένος με δύο κορυφαίους ακαδημαϊκούς του τουρισμού (τους John T. Bowen και Seyhmus Baloglu) και με τη συνεργασία του Ευάγγελου Χρήστου, μέσα σε 19 Κεφάλαια μετουσιώνει την πολυετή εμπειρία της διδασκαλίας και της έρευνας του μάρκετινγκ. Ο αναγνώστης αποκομίζει μια ολοκληρωμένη γνώση του μάρκετινγκ με εστίαση στον τουρισμό και τη φιλοξενία, το οποίο διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο (αν και συνήθως όχι άμεσα κατανοητό) στην αποτελεσματική διοίκηση τόσο των τουριστικών επιχειρήσεων όσο και των τουριστικών προορισμών. Ο τουρισμός είναι διεθνώς έναν από τους μεγαλύτερους κλάδους της οικονομίας και ειδικά για την Ελλάδα αποτελεί τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας, καθώς συνεισφέρει –άμεσα και έμμεσα– περισσότερο από το 25% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος. Η έλλειψη ενός ολοκληρωμένου συγγράμματος στο γνωστικό αντικείμενο του τουριστικού μάρκετινγκ αποτέλεσε το έναυσμα για την ενασχόλησή μας με την απαιτητική προσαρμογή του παρόντος στην Ελληνική πραγματικότητα. Το βιβλίο Μάρκετινγκ Τουρισμού & Φιλοξενίας έχει δομηθεί με έναν ολοκληρωμένο τρόπο μετάδοσης της γνώσης, με αυτούσια κεφάλαια που καλύπτουν κάθε πτυχή των θεμάτων που πραγματεύονται, συνδυάζοντας τη σύγχρονη επιστημονική θεωρία του μάρκετινγκ με πρακτικά παραδείγματα και με αληθινές μελέτες περίπτωσης της Ελληνικής αλλά και της διεθνούς βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας. Η 2η Ελληνική έκδοση του βιβλίου Μάρκετινγκ Τουρισμού & Φιλοξενίας περιλαμβάνει πολλές σημαντικές βελτιώσεις. Καταρχάς, προσαρμόστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά τόσο του Ελληνικού τουριστικού κλάδου, όσο και των αναγνωστών του –προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών– των Ελληνικών πανεπιστημίων. Ενσωματώθηκαν πολλά ενδιαφέροντα παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και τουριστικών προορισμών. Προστέθηκε στην αρχή του βιβλίου ένα εισαγωγικό κεφάλαιο που παρουσιάζει το πλαίσιο του τουρισμού και του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα και αναπτύχθηκαν σε μεγαλύτερο βάθος οι σημαντικότερες έννοιες κάθε κεφαλαίου. Ακόμα, στην αρχή κάθε κεφαλαίου παρουσιάζονται αναλυτικά τα μαθησιακά του αποτελέσματα, ο σκοπός του και οι έννοιες-κλειδιά που περιλαμβάνει. Τέλος, εμπλουτίστηκε με πολλαπλά σχήματα και πίνακες, που βοηθούν τον αναγνώστη να κατανοήσει τις πολύπλοκες έννοιες του τουριστικού μάρκετινγκ.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!