Εισαγωγή στο μάρκετινγκ

Δ Έκδοση
Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 62.90
50.32
Τιμή Πρωτοπορίας
+
372919
Συγγραφέας: Μαλλιάρης, Πέτρος
Εκδόσεις: Σταμούλης
Σελίδες:836
Ημερομηνία Έκδοσης:20/11/2012
ISBN:9789603519188
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιπτωσιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονικό, το διαρκές, το ολοκληρωμένο ΜΚΤ, που περιλαμβάνει ιδεολογία, μεθοδολογία, πολιτικές, τεχνικές και πρακτική. Με την έννοια αυτή το ΜΚΤ χρησιμοποιείται μόνο από μερικούς θύλακες της μικτής οικονομίας μας. Είναι καιρός νομίζω αυτοί οι θύλακες να πολλαπλασιάζονται με γοργό ρυθμό, ώστε τελικά το ΜΚΤ να υιοθετηθεί και να υλοποιηθεί από όλους τους παραγωγικούς φορείς της Ελλάδας. Το υποστηρίζω αυτό, γιατί είναι γνωστό πόσο δραστικά έχει αλλάξει το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται αυτοί οι φορείς.

Το βιβλίο αυτό είναι μια μικρή συμβολή στη μεγάλη προσπάθεια διάδοσης του ΜΚΤ στην Ελλάδα. Απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που σπουδάζουν την επιστήμη οργάνωσης και διοίκησης των επιχειρήσεων.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!