0
    Your Καλαθι
    
        
        Θεωρίες της μαζικής επικοινωνίας
                                                                                                                                                    
            Έκπτωση
30%
							 
							
						
                        
                                
            30%
 
							
						Περιγραφή
Η εργασία αυτή προσφέρει μια σύντομη, κατανοητή εισαγωγή για όσους θέλουν να ενημερωθούν σχετικά με τη θεωρητική θεμελίωση της μαζικής επικοινωνίας.
Το βιβλίο αυτό προβαίνει σε μια συνοπτική παρουσίαση των πιο σημαντικών προσεγγίσεων, προτύπων και θεωριών της επικοινωνιολογίας· ξεκινά από το μονομερές-γραμμικό μοντέλο και φθάνει μέχρι τις σύγχρονες ολιστικές και φαινομενολογικές κατευθύνσεις. Επίσης γίνεται λόγος για την «κρίση» της επικοινωνιολογίας και για το ζήτημα, αν πράγματι είναι καιρός για μια «αλλαγή παραδείγματος» ή αν μια «αλλαγή παραδείγματος» έχει ήδη λάβει χώρα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
 
     
 
 
 
 
