Από τη λέξη... στην πρόταση... στο κείμενο...

Εργαλεία ανίχνευσης της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών των Ε' και Στ' τάξεων του δημοτικού σχολείου
Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 7.50
6.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
352352
Συγγραφέας: Κρόκου, Ζωή
Εκδόσεις: Γρηγόρης
Σελίδες:112
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2011
ISBN:9789603336846
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

"Η ανάγνωση είναι η κατάρα της παιδικής ηλικίας [...]. Το παιδί που διαβάζει παύει να σκέφτεται, το μόνο που κάνει είναι ότι διαβάζει [...]. Μισώ τα βιβλία: το μόνο που κάνουν είναι ότι μας διδάσκουν να μιλάμε για πράγματα για τα οποί σε γνωρίζουμε τίποτα". Η αιρετική αυτή άποψη αν και ανήκει στον Rousseau, θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκφράζει τις απόψεις πολλών μαθητών του σύγχρονου σχολείου.
Στη σύγχρονη κοινωνία που ο ρυθμός των πληροφοριών αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, η εκπαίδευση καλείται να αναδιαμορφώσει τους στόχους της και να προτάξει τη δημιουργία ικανών αναγνωστών, οι οποίοι θα μπορούσαν όχι μόνο να διαβάζουν, αλλά και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες. Πολλά παιδιά, όμως δυσκολεύονται να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν και αυτή η δυσκολία συνήθως τα ακολουθεί και στην υπόλοιπη ενήλικη ζωή τους.
Με αυτό το εγχειρίδιο ευελπιστούμε να δώσουμε στους εκπαιδευτικούς ένα εργαλείο ανίχνευσης των δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι μαθητές των Ε' και Στ' τάξεων του δημοτικού σχολείου με ή χωρίς αναγνωστικές δυσκολίες, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί σε δύο επίπεδα ανάλυσης. Ένα ποσοτικό επίπεδο, το οποίο, κυρίως καταγράφει και συγκρίνει την επίδοση των μαθητών στο συγκεκριμένο εργαλείο και ένα ποιοτικό επίπεδο, το οποίο σε συνδυασμό με την επιστημονική ενημέρωση για την αναγνωστική κατανόηση, καταδεικνύει τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι μαθητές στις ανώτερες δεξιότητες της κατανόησης με κριτήριο τα επίπεδά της (λεξιλογικό, κυριολεκτικό (διαπροτασιακό), ενδοκειμενικό και διακειμενικό επίπεδο κατανόησης).
Μπορεί, επίσης, το εργαλείο αυτό να αποτελέσει μια διδακτική διαδικασία "οικειοποίησης" των απαραίτητων στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για την καλύτερη επεξεργασία ενός κειμένου.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!