0
    Your Καλαθι
    
        
        Στρατηγική και τεχνική της διαφήμισης
 
						Από τη σκοπιά των επιστημών της συμπεριφοράς
					
							
						
            
                            
    
    
    
        
        
        
    
    
    
        
        
    
        
    
        
    
        
    
        
    
        
        
        
        
        
        
        
    
             
							
						Περιγραφή
Οι αντιλήψεις των ανθρώπων για τη διαφήμιση πάντα περιβάλλονταν από μύθους. Και οι μύθοι δημιουργούνται από την προσπάθεια του ανθρώπου να εξηγήσει το λόγο της έκτασης που έχει πάρει η επίδραση της διαφήμισης στους ανθρώπους, και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Τα δυο απόψεις που διίστανται, όσον αφορά τις επιδράσεις της διαφήμισης και την θετική ή αρνητική της χρησιμότητα ως σωστά μέσα προβολής των καταναλωτικών αγαθών, εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
 
     
 
 
 
 
