0
Your Καλαθι
Θέματα Διαχείρισης της Εκπαιδευτικής Αλλαγής
Από τις Στρατηγικές της Σύγχρονης Εκπαίδευσης στα Πλαίσια κ τις Πρακτικές της Ανάπτυξης&Διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Ο Freire (2011) γράφει: Χρειάζομαι μια κριτική κατανόηση των τρόπων με τους οποίους η κοινωνία λειτουργεί, ώστε να κατανοώ τον τρόπο που η εκπαίδευση στην οποία συμμετέχω λειτουργεί, τόσο σε παγκόσμιο πλαίσιο, όσο και στο πλαίσιο μιας αίθουσας διδασκαλίας.
Η εκπαιδευτική αλλαγή είναι ήδη εδώ. Επηρεάζει και επηρεάζεται από τη σύγχρονη κοινωνία. Οι εννοιολογικοί επαναπροσδιορισμοί παιδαγωγικών όρων, η μετατόπιση τον παιδαγωγικού πυρήνα της εκπαίδευσης, η συζήτηση γύρω από την αυτονομία των επιστημών της αγωγής, οι τάσεις γύρω από τη βελτίωση, την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της εκπαίδευσης, η βιώσιμη ανάπτυξη και οι νέες προσδοκίες της κοινωνίας από τούς εκπαιδευτικούς δημιουργούν ένα νέο σκηνικό πολυεπίπεδων προκλήσεων.
Το παρόν σύγγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, υπεύθυνούς χάραξης εκπαιδευτικών πολιτικών, ηγετικά στελέχη της εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια πολυεπίπεδη, παιδαγωγική προσπέλαση της Εκπαιδευτικής αλλαγής που, αναδεικνύοντας το αδιάσπαστο των δεσμών μεταξύ τον θεσμικού, διαχειριστικού και λειτουργικού επιπέδου οργάνωσης τον συστήματος, υπογραμμίζει τη σημασία τον ενεργού ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης και όλων όσα το προσδιορίζουν.
Η εκπαιδευτική αλλαγή είναι ήδη εδώ. Επηρεάζει και επηρεάζεται από τη σύγχρονη κοινωνία. Οι εννοιολογικοί επαναπροσδιορισμοί παιδαγωγικών όρων, η μετατόπιση τον παιδαγωγικού πυρήνα της εκπαίδευσης, η συζήτηση γύρω από την αυτονομία των επιστημών της αγωγής, οι τάσεις γύρω από τη βελτίωση, την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της εκπαίδευσης, η βιώσιμη ανάπτυξη και οι νέες προσδοκίες της κοινωνίας από τούς εκπαιδευτικούς δημιουργούν ένα νέο σκηνικό πολυεπίπεδων προκλήσεων.
Το παρόν σύγγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, υπεύθυνούς χάραξης εκπαιδευτικών πολιτικών, ηγετικά στελέχη της εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια πολυεπίπεδη, παιδαγωγική προσπέλαση της Εκπαιδευτικής αλλαγής που, αναδεικνύοντας το αδιάσπαστο των δεσμών μεταξύ τον θεσμικού, διαχειριστικού και λειτουργικού επιπέδου οργάνωσης τον συστήματος, υπογραμμίζει τη σημασία τον ενεργού ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης και όλων όσα το προσδιορίζουν.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
