Αλφαβητάριο υπηρεσιών

Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 28.00
22.40
Τιμή Πρωτοπορίας
+
383490
Συγγραφέας: Κόλλιας, Οδυσσέας
Εκδόσεις: Σταμούλης
Σελίδες:358
Ημερομηνία Έκδοσης:24/05/2013
ISBN:9789603519171
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Στην καθημερινή ζωή συχνά δεν συνειδητοποιούμε ότι η παροχή υπηρεσιών "κρύβεται" μέσα σε κάθε επαγγελματική επαφή μας, είτε λειτουργούμε ως πελάτες είτε ως καταναλωτές, είτε προσφέρουμε προϊόντα στην αγορά, είτε παρέχουμε ευθέως υπηρεσίες. Κι όμως η παροχή υπηρεσιών είναι πολύ σημαντικό κριτήριο ικανοποίησης του πελάτη, κάλυψης των αναγκών του, διατήρησης πιστών πελατών, βιωσιμότητας του γραφείου ή της επιχείρησής μας.

Με τις σημερινές συνθήκες, ίσως να είναι ακόμη πιο σημαντικό. Όταν όλα αλλάζουν και όλα αμφισβητούνται, όταν χρειάζεται να διαφοροποιήσουμε το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε για να γίνουμε ανταγωνιστικοί, όταν χρειάζεται να γίνουμε πιο επινοητικοί για να παραμείνουμε στην αγορά, όταν χρειάζεται να επαναξιολογήσουμε τη θέση μας στην αγορά, τότε η ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχουμε είναι το μοναδικό αναμφισβήτητο κριτήριο της επαγγελματικής μας επιβίωσης και επιτυχίας.

- Πότε όμως προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες;
- Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό;
- Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά;
- Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό μας χώρο, να υποδεχόμαστε τον πελάτη μας για να παραμείνει πιστός στη δική μας επιχείρηση;

Οι απαντήσεις σ' αυτά και σε δεκάδες άλλα ερωτήματα βρίσκονται στις σελίδες του βιβλίου που κρατάτε στα χέρια σας. Απαντήσεις που θα αλλάξουν την οπτική που δουλεύετε, θα διευκολύνουν την καθημερινότητά σας και θα κάνουν τους πελάτες σας πιστούς και αφοσιωμένους στη δική σας επιχείρηση.

Κριτικές

Πρακτικό βιβλίο, περιλαμβάνει ουσιαστικές αρχές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε συνδυασμό με τις έννοιες των πωλήσεων. Όποιος εξυπηρετεί πελάτες θα το βρεί χρήσιμο και βοηθητικό!
Μακάρι να διάβαζαν το βιβλίο αυτό όσοι παρέχουν υπηρεσίες στην εποχή μας, θα είμασταν καλύτερα και σαν κοινωνία και σαν οικονομία!
Αξίζει τα λεφτά του!
Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!