0
    Your Καλαθι
    
        
        Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
 
						Στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
					
							
						
            
                            
    
    
    
        
        
        
    
    
    
        
        
    
        
    
        
    
        
    
        
    
        
        
        
        
        
        
        
    
            
							
						Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται ή εμπλέκονται στον τουριστικό τομέα αλλά και σ' αυτούς που σκοπεύουν να ασχοληθούν μ' αυτόν. Άτομα που λόγω θέσης εργασίας έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη-ταξιδιώτη και που η φύση της εργασίας τους απαιτεί ευαισθητοποίηση και συνειδητοποίηση των απαιτήσεων και αναγκών των πελατών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
