Ηθική των ΜΜΕ

Δημοσιογραφική δεοντολογία
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 22.70
15.89
Τιμή Πρωτοπορίας
+
262918
Συγγραφέας: Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
Εκδόσεις: Σιδέρης Ι.
Σελίδες:280
Ημερομηνία Έκδοσης:01/11/2004
ISBN:9789600803389
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, να παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο, και της συμβολής της ευρωπαϊκής πολιτικής για τα οπτικοακουστικά μέσα στην κρίση αυτή. Δεύτερον, να διερευνήσει το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ερώτημα που τίθεται και απαντάται είναι κατά πόσο ευθύνονται οι δημοσιογράφοι για την κρίση και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, είναι δυνατό να συμβάλει στη διευθέτηση της κρίσης αυτής.

(Από τον εκδότη)

Κριτικές

Το έργο της κας Ε. Δεληγιάννη έπεσε για πρώτη φορά στην αντίληψή μου πριν από 3 περίπου χρόνια, όταν, στα πλαίσια του προπτυχιακού μαθήματος "Δίκαιο των ΜΜΕ", ήμουν επιφορτισμένη με τη σύνταξη μιας εργασίας με θέμα τη δημοσιογραφική δεοντολογία.

Σήμερα, έρχεται και πάλι ως χρήσιμος και κατατοπιστικός οδηγός να συνδράμει την προσπάθειά μου για την εκπόνηση της διπλωματικής μου εργασίας με θέμα την ίδια ως άνω προβληματική.

Μεστό, περιεκτικό, εύστοχο και επίκαιρο, το βιβλίο της κας Δεληγιάννη αποτελεί απαραίτητο κομμάτι της βιβλιοθήκης του νομικού -και όχι μόνο- που ασχολείται (ή απασχολείται) με τον τομέα των ΜΜΕ και της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού λειτουργήματος.

Ζηνοβία Κορκοτίδου
Δικηγόρος
Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!