Οι πελάτες που μετράνε

Business & Management
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 28.00
19.60
Τιμή Πρωτοπορίας
Υπάρχει και μεταχειρισμένο με €14.00
+
215760
Συγγραφέας: Cram, Tony
Εκδόσεις: Κριτική
Σελίδες:368
Επιμελητής:ΖΗΡΙΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Μεταφραστής:ΓΙΑΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2004
ISBN:9789602183380
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στο ανώτερο 20% των πελατών, που συνήθως αποφέρουν το 80% περίπου των κερδών της, η επιχείρηση έχει την απάντηση στο ερώτημα πόσο πρέπει να ξοδέψει για CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων).
Η επιτυχημένη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων δεν είναι απλώς η παραγγελία των σωστών υπολογιστών και σωστού λογισμικού. Όπως ορθώς επισημαίνει ο Τόνι Κραμ, οι καλύτεροι επαγγελματίες του χώρου της πελατειακής διαχείρισης είναι αυτοί που γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσεις τους πελάτες φιλικά.
Εναπόκειται κυρίως στους εργαζόμενους στην εταιρία να χτίσουν με συνέπεια σχέσεις φροντίδας και εξυπηρέτησης των πελατών. Δίνοντας προσοχή στην ανθρώπινη πλευρά των πωλήσεων, οι πελατειακές σχέσεις ενδυναμώνονται και η πίστη στην εταιρία αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια.
Βασισμένο σε εμπειρία, έρευνα, αναστοχασμό και απόλυτη συνείδηση της τρέχουσας πρακτικής, το βιβλίο παραθέτει πλήθος παραδειγμάτων από το χονδρικό και λιανικό εμπόριο.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!