Έρευνα αγοράς. Πρακτικός Οδηγός Ερευνών Μάρκετινγκ (δεμ.) ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

Πρακτικός οδηγός ερευνών μάρκετινγκ
Έκπτωση
49%
Τιμή Εκδότη: 17.56
9.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
371192
Συγγραφέας: Blankenship, A. B.
Εκδόσεις: Interbooks
Σελίδες:360
Μεταφραστής:ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/1984
ISBN:2220003900017

Περιγραφή


ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Το 5ο βιβλίο της σειράς αυτής έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον τομέα των Ερευνών Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Γραμμένο σε μονοτονικό και στη δημοτική, απευθύνεται σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, από το σπουδαστή σεμιναρίου μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου ή άλλης Σχολής μέχρι τον μη επαγγελματία ερευνητή, ιδιοκτήτη, διευθυντή ή άλλο άτομο οποιασδήποτε μικρομεσαίας ή μεγάλης ιδιωτικής ή κρατικής επιχείρησης και φορέα. Πλούσιο σε αναλύσεις, παραδείγματα, φιγούρες και ερωτηματολόγια εκπαιδεύει τον μη επαγγελματία ερευνητή, ώστε με απλό τρόπο, με λίγο χρόνο και χωρίς μεγάλες δαπάνες να μπορεί να κάνει ο ίδιος τις έρευνες μάρκετινγκ.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!