Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών

Μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ
Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 66.24
52.99
Τιμή Πρωτοπορίας
+
333639
Εκδόσεις: Σταμούλης
Σελίδες:638
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2009
ISBN:9789603517986
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Εμπλουτισμένο με Πρόσφατα παραδείγματα από τη διεθνή και ελληνική τουριστική αγορά, το βιβλίο στη δεύτερη ανανεωμέη εκδοση του σκιαγραφεί την Πραγματική εικόνα στο νευραλγικό τομέα του τουρισμού με συγκεκριμένα παραδείγματα επιχειρησιακών επιλογών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις τεχνολογικές και άλλες αλλαγές που συμβαίνουν στο περιβάλλον των τουριστικών Προορισμών και τις επιπτώσεις τους.

Από τον εκδότη

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!