Η οικονομία των ΜΜΕ

Αγορές, βιομηχανίες και οικονομικές έννοιες στο μικροσκόπιο
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 20.29
14.20
Τιμή Πρωτοπορίας
+
244954
Συγγραφέας: Albarran, Alan
Εκδόσεις: University Studio Press
Σελίδες:270
Επιμελητής:ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μεταφραστής:ΦΥΛΑΚΤΑΚΗ ΠΕΝΥ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2004
ISBN:9789601213194
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στις οικονομικές έννοιες και αρχές και στην εφαρμογή τους στις βιομηχανίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Το πλήρες ενημερωμένο κείμενο ασχολείται με την ανάπτυξη και επίδραση του διαδικτύου, με την παγκοσμιοποίηση των ΜΜΕ και άλλες τεχνολογικές εξελίξεις. Τα εισαγωγικά κείμενα εξετάζουν τις θεμελιώδεις αρχές της οικονομίας των ΜΜΕ, ενώ τα επόμενα επικεντρώνονται στους κύριους παίκτες της αγοράς και στις οικονομικές δυνάμεις που δρουν στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση, την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση, το διαδίκτυο, τον κινηματογράφο, τη δισκογραφία και τις εκδόσεις εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων.

Το βιβλίο περιλαμβάνει:

-ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στο διαδίκτυο

-στόχους, θέματα για συζήτηση και ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο

-πολυάριθμους πίνακες, σχήματα και γραφικές αναπαραστάσεις.

Είναι ένας απαραίτητος οδηγός για φοιτητές, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες στον κόσμο των ΜΜΕ.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!