Διαθεματική και βιοπαιδαγωγική θεώρηση της μάθησης και της αξιολόγησης

Περιγραφή
Η έκταση του παιδαγωγικού εμπειρισμού προς τον παιδαγωγικό επιστημονισμό, στο βιβλίο αυτό, περνά από την ιστορική διάσταση των ΑΠΣ και της διαθεματικότητας έως το σύγχρονο σχολιασμό με τη διαθεματική και βιοπαιδαγωγική προσέγγιση της γνώσης και την αντίστοιχη αξιολογική διεργασία να διαπερνούν όλο το βιβλίο, στο τελευταίο Κεφάλαιο του οποίου προσφέρονται παραδειγματικές εφαρμογές.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις