0
    Your Καλαθι
    
        
        Μεθυσμένα Καράβια
 
						Ωδή στην Καβαφική Αλεξάνδρεια
					
							
						
            
                            
    
    
    
        
        
        
    
    
    
        
        
    
        
    
        
    
        
    
        
    
        
        
        
        
        
        
        
    
            
                                                                                                                                                    
            Έκπτωση
30%
							
							
						
                        
                                
            30%
							
						Περιγραφή
Η Τέχνη, η κάθε μορφή Τέχνης που εκπληρώνει το σκοπό της, πρέπει να σε παίρνει μαζί της. Πρέπει να σε αναγκάζει να πάψεις να είσαι τρίτος παρατηρητής, και να σε κάνει συνένοχο-συμμέτοχο. Πρέπει να σου άφησε ισχυρή επίγευση, όπως ακριβώς ένα εκλεκτό κρασί. Όταν τελείωσα τα Μεθυσμένα Καράβια, όλα αυτά είχαν συμβεί: Είχα παρασυρθεί κι εγώ. Ήμουν δίπλα στη Σεμέλη, ταξίδευα μαζί της, αγωνιούσα στο πλάι της, προσπαθούσα να φτάσω, μαζί της, στο τέλος της αναζήτησης που, για τη Σεμέλη Ντιντιέ, λαμβάνει χώρα σε δύο διαφορετικά επίπεδα: Στο προφανές εξωτερικό, η Σεμέλη αναζητεί τις ρίζες της εν μέσωενός εκλεπτυσμένου κοσμοπολιτισμού που υπηρετείται από την επιλογή τοποθεσιών όπως ηΌαση της Σίουα, το Κάιρο, η Αλεξάνδρεια, το Παρίσι.
Ενός κοσμοπολιτισμού χαραγμένου βαθειά από τη Μαγεία, τον Έρωτα, τη Λαογραφία, την Ιστορία, Μύθους και Θρύλους, τη μουσική τουMozart, αλλά, πάνω απ’όλα, την καταλυτική ποίηση του Κωνσταντίνου Καβάφη, η οποία, σε ρόλο παρεμβατικού Χορού, προωθεί αέναα τον Μύθο.
Στο βαθύτερο, εσωτερικό επίπεδο, η Σεμέλη Ντιντιέ κατέρχεται, σταδιακά, στον εντός της Λαβύρινθο, και αντιμετωπίζει τον εαυτό της, τα όριά της, τις χίμαιρές της, τα αδιέξοδά της. Και, εκεί, στο βάθος του εαυτού της, θα συμφιλιωθεί με το είναι της, θα πορευτεί προς την Αρμονία...
Γιώργος Κυριακόπουλος
Λέκτορας Διεθνούς Δικαίου Νομικής Σχολής Αθηνών,
Διδάκτωρ Νομικής
Πανεπιστημίου Pantheon–Assas Παρισίων
                            
                    Ενός κοσμοπολιτισμού χαραγμένου βαθειά από τη Μαγεία, τον Έρωτα, τη Λαογραφία, την Ιστορία, Μύθους και Θρύλους, τη μουσική τουMozart, αλλά, πάνω απ’όλα, την καταλυτική ποίηση του Κωνσταντίνου Καβάφη, η οποία, σε ρόλο παρεμβατικού Χορού, προωθεί αέναα τον Μύθο.
Στο βαθύτερο, εσωτερικό επίπεδο, η Σεμέλη Ντιντιέ κατέρχεται, σταδιακά, στον εντός της Λαβύρινθο, και αντιμετωπίζει τον εαυτό της, τα όριά της, τις χίμαιρές της, τα αδιέξοδά της. Και, εκεί, στο βάθος του εαυτού της, θα συμφιλιωθεί με το είναι της, θα πορευτεί προς την Αρμονία...
Γιώργος Κυριακόπουλος
Λέκτορας Διεθνούς Δικαίου Νομικής Σχολής Αθηνών,
Διδάκτωρ Νομικής
Πανεπιστημίου Pantheon–Assas Παρισίων
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις
