Στρατηγικές για την είσοδο μιας εταιρείας στο διαδίκτυο

Επιχειρησιακός σχεδιασμός - Προϋπολογισμός κόστους - Αμφίδρομη επικοινωνία
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 12.56
8.79
Τιμή Πρωτοπορίας
+
81248
Συγγραφέας: Θωμόπουλος, Νίκος
Εκδόσεις: Anubis
Σελίδες:148
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2000
ISBN:9789603062547
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Στις αρχές της νέας χιλιετίας, ως ηλεκτρονικό εμπόριο δε νοούνται μόνο οι εμπορικές συναλλαγές (π.χ. αποστολή παραγγελιών από τον πελάτη στον προμηθευτή, αποστολή τιμολογίων) αλλά και η γενικότερη επιχειρηματική δραστηριότητα που αναπτύσσει η εταιρεία στην αγορά του Διαδικτύου, όπως διαφήμιση, ανεύρεση πελατών, παροχή πληροφοριών σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της, έρευνα αγοράς, κ.ά. Επιπλέον, οι διαδικτυακές στρατηγικές καθορίζονται από την έκταση και το είδος της εμπορικής χρήσης του Διαδικτύου που έχει επιλέξει κάθε εταιρεία, αποτελούν δε ένα σύνολο κανόνων και διαδικασιών που πρέπει να υιοθετήσει η εταιρεία στην οργάνωση και στη λειτουργία της, από την εφαρμογή των οποίων εξαρτάται η επιτυχία της στη νέα αγορά. Στα θέματα που καλύπτονται στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής: * Οφέλη από την τηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (EDI) * Πνευματικά δικαιώματα και φορολόγηση ηλεκτρονικών συναλλαγών * Εμπορικές χρήσεις του Διαδικτύου * Στρατηγικός σχεδιασμός * Επιχειρησιακός σχεδιασμός * Επιλογή συνεργατών * Χρονικός προγραμματισμός * Προϋπολογισμός του κόστους * Web sites και τεχνικές αμφίδρομης επικοινωνίας * Ψηφιακή υπογραφή και συστήματα ασφάλειας * Διαδικασία επιχειρησιακού επανασχεδιασμού * Προώθηση της σελίδας web

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!