Διαφήμιση

Σχεδιασμός και λειτουργία στα πλαίσια της επιχείρησης και του διαφημιστικού γραφείου
Υπάρχει και μεταχειρισμένο με €3.20
96040
Συγγραφέας: Ζώτος, Γιώργος
Εκδόσεις: University Studio Press
Σελίδες:409
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2000
ISBN:9789601208329


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή


Το βιβλίο ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ είναι δομημένο σε δεκατρία κεφάλαια και τέσσερα παραρτήματα, τα οποία εισάγουν τον αναγνώστη στις έννοιες, στις αρχές και στον τρόπο "διοίκησης" της διαφήμισης. Ξεκινά με τις απαραίτητες εννοιολογικές αποσαφηνίσεις για το περιεχόμενό της, τις σχέσεις της με τις άλλες δραστηριότητες της "προώθησης" και επιχειρεί να προσδιορίσει το ειδικό της βάρος στα πλαίσια της ελληνικής οικονομίας. Επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της, από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Το περιεχόμενο όλων των κεφαλαίων υποστηρίζεται από πρωτογενή στοιχεία της πρόσφατης εφαρμοσμένης έρευνας, ενώ παράλληλα παρατίθενται παραδείγματα για την κατανόηση όψεων του γνωστικού αντικειμένου που πραγματεύεται το συγκεκριμένο βιβλίο.






Περιεχόμενα:



ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ

ΕΛΞΗ ΚΑΙ ΩΘΗΣΗ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS)

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

ΑΙΤΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΗΣ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ;

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΧΡΟΝΟΥ

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Η ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΜΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ DAGMAR ΚΑΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Η ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (AWARENESS). ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΟΥΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟΥΜΕΝΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ

ΤΟ "ΠΛΕΓΜΑ" ΤΩΝ ROSSITER KAI PERCY ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ (ALL YOU CAN AFFORD)

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (PERCENTAGE OF SALES)

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ (COMPETITIVE PARITY)

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ (OBJECTIVE AND TASK)

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ

Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ (BRIEF) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ" (CREATIVE CONCEPT)

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΣΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑΤΟΣ (HARD AND SOFT SHELL MESSAGE)

Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ. Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟ, ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΙΡΕΣΗΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΘΕΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΑΝΑΜΙΞΗ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ

ΜΗΝΥΜΑ ΕΚΚΛΗΣΗΣ ΦΟΒΟΥ

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΙΔΗ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Η "ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ" ΣΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΡΦΩΝ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ

ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ

ΤΟ "ΣΛΟΓΚΑΝ", ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Η ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ

ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ

Η ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Η ΜΑΚΡΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ-ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ "ΧΩΡΟΥ" ΚΑΙ "ΧΡΟΝΟΥ" ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ

ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ

ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η ΚΑΛΥΨΗ (REACH)

Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ (FREQUENCY)

Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ (TOTAL NUMBER OF EXPOSURES, OR GROSS RATING POINTS-GRP's)

ΚΑΤΑ ΜΕΣΟΝ ΟΡΟ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ (AVERAGE FREQUENCY)

Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ (EFFECTIVE FREQUENCY)

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ Ή ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (IMPACT)

Η ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΤΗΤΑ (CONTINUITY)

ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ "ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΧΙΛΙΑΔΑ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ" (C.P.M)

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΧΙΛΙΑΔΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ-ΘΕΑΤΩΝ (C.P.M.I)

Ο ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ Μ.Μ.Ε

ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΣΑ

ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (POINT - OF - PURCHASE ADVERTISING)

Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΟΥΝ "ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ" ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ "ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ" ΚΑΙ "ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ"

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ "ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ" ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (CLIENT SERVICE)

Η "ΠΕΡΙΛΗΨΗ" ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

Η "ΠΕΡΙΛΗΨΗ" ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ (MEDIA BRIEF)

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Η "ΠΕΡΙΛΗΨΗ" ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (CREATIVE BRIEF)

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (ACCOUNT PLANNING)

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ/ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ (SITES)

BANNERS, BUTTONS, SPLASH SCREENS

ADVERTORIALS, LINKS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ, ΛΙΣΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ (E-MAIL, E-MAIL LISTS, NEWSGROUPS)

Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

1ο ΣΤΑΔΙΟ: ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ

Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΧΟΥΜΕΝΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (UNDERSTANDING THE TARGET MARKET)

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

3ο ΣΤΑΔΙΟ: ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

4ο ΣΤΑΔΙΟ: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ / MEASUREMENT

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ…ΠΟΥ;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

"ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ"

ΓΛΩΣΣΑΡΙ

ΕΠΙΜΕΤΡΟ: ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι

ΤΑ 80 ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΤΑ 80 ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΤΑ 80 ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

ΤΑ 80 ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

ΤΑ 80 ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΗ

ΤΑ 80 ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 1998

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ

ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

ΟΙ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

ΤΟ ΣΤΟΧΟΥΜΕΝΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ (UNIQUE SELLING PROPOSITION)

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΣΩΝ (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ι)

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΣΩΝ (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΙΙ)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΙΙΙ)

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ IV

"Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ"

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ

ΠΙΝΑΚΩΝ

ΣΧΗΜΑΤΩΝ

ΕΙΚΟΝΩΝ

ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ

ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΟΡΩΝ

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!