Εικαστικά Α και Β Δημοτικού Τετράδιο εργασιών 10-0023

Έκπτωση
10%
Τιμή Εκδότη: 1.27
1.14
Τιμή Πρωτοπορίας
+
405272
Εκδόσεις: ΙΤΥΕ- ΟΕΔΒ
Σελίδες:54
Ημερομηνία Έκδοσης:1/1/1990
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Άμεσα διαθέσιμο
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Το διδακτικό πακέτο της Α και Β τάξης αποτελείται από τρία βιβλία που σηματοδοτούν μόνο την αρχή, την εισαγωγή στον κόσμο της τέχνης. Κάθε ενότητά τους αποτελεί την αφορμή για περαιτέρω εμβάθυνση στο θέμα. Οι μαθητές σε κάθε ενότητα μπορούν να βρουν περισσότερο υλικό για κάθε καλλιτέχνη και είδος τέχνης και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ανατρέχοντας σε διάφορες πηγές, όπως τα μουσεία, τους διάφορους φορείς, τα βιβλία και τα περιοδικά τέχνης, τις εγκυκλοπαίδειες και το διαδίκτυο.

Η επεξεργασία κάθε θέματος στο βιβλίο του μαθητή βασίζεται στην αξιοποίηση των βιωμάτων και των γνώσεων των παιδιών. Η διάρθρωση κάθε θέματος στηρίζεται σε τρία μέρη:
Φύση (φυσικό περιβάλλον). Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με εικόνες και νοήματα του φυσικού περιβάλλοντος. Με την προσεκτική παρατήρηση επεκτείνουν τη συγκεκριμένη λειτουργία στις καθημερινές τους εικόνες, αντλώντας από αυτές την πληρότητα, τη σοφία και την αρμονία με την οποία λειτουργεί η φύση. Πέρα από το θαυμασμό τους γι αυτήν αναπτύσσουν το σεβασμό και συνειδητοποιούν την ανάγκη της προστασίας της.
Θέση (δομημένο περιβάλλον). Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα μέσα από τις εικόνες του βιβλίου να κατανοήσουν πώς το νόημα του θέματος βρίσκει εφαρμογή σε ό,τι ο άνθρωπος κατασκεύασε για τις πρακτικές και καθημερινές ανάγκες του. Αποκτούν κριτική θέση απέναντι στα ανθρώπινα δημιουργήματα και καλλιεργούν την αισθητική τους.
Τέχνη (έργο τέχνης). Οι μαθητές κατανοούν ότι αυτά που εφαρμόζει και ακολουθεί ο καλλιτέχνης όταν φτιάχνει ένα έργο στηρίζονται σε εμπειρίες αιώνων και σε προσωπικούς εικαστικούς συλλογισμούς που απορρέουν από τη συνεχή παρατήρηση, τη μελέτη της φύσης, τον πειραματισμό. Ανακαλύπτουν ότι η εικόνα της φύσης έχει να μας δώσει πολλούς προβληματισμούς και λύσεις πέρα από την πιστή αντιγραφή της.

­Το περιεχόμενο χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες:

Στην πρώτη ενότητα παρουσιάζονται τα μορφικά στοιχεία (σημείο, γραμμή, σχήμα, χρώμα, μορφή), τα οποία είναι απαραίτητα στοιχεία για κάθε δημιουργία. Οι μαθητές θα αντιληφθούν τη σημαντικότητα των στοιχείων αυτών και θα την ανακαλύπτουν σε όλες τις ενότητες και σε όλες τις δημιουργίες.
Στη δεύτερη ενότητα οι μαθητές πραγματεύονται θέματα που προέρχονται από την παρατήρηση της φύσης και των φυσικών φαινομένων. Παρατηρούν με προσοχή, προβληματίζονται και δημιουργούν με αφορμή τα θέματα της ενότητας.
Η τρίτη ενότητα πραγματεύεται μόνο τις μορφές τέχνης που δεν υπάρχουν στις άλλες ενότητες.
Στην τέταρτη ενότητα οι μαθητές προσεγγίζουν καλλιτέχνες και έργα τέχνης.­

Στόχοι
­

Επιδιώκεται ο μαθητής:

­Να ερευνά και να πειραματίζεται με διάφορα υλικά δημιουργώντας εικαστικά έργα.
Να εκφράζει ιδέες, εμπειρίες και συναισθήματα μέσα από τα έργα του.
Να αποκτά γνώσεις και πληροφορίες για τις εικαστικές τέχνες.
Να ανακαλύπτει ότι η τέχνη είναι σπουδαίος τρόπος έκφρασης.
Να χρησιμοποιεί ορολογία, για να εκφράσει τις σκέψεις, τις απόψεις και τα συναισθήματά του για τα έργα της τέχνης.
Να χρησιμοποιεί την τέχνη, για να συμπληρώνει άλλα μαθήματα.
Να αναπτύσσει εκτίμηση και ενδιαφέρον για την Τέχνη και επιθυμία να συμμετέχει σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
Να αναγνωρίζει βασικά εικαστικά επαγγέλματα.
Συγγραφέας:
Ζωγράφος, ΘωμάςΜπέσσα, ΕλεονόραΜπέσσας, Δημήτρης
Εκδότης:
ΙΤΥΕ- ΟΕΔΒ
Σελίδες:
54
ISBN:
9789600624762
Ημερομηνία Έκδοσης:
1/1/1990

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 20€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 24 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 24 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!