Η πολιτιστική χορηγία ως μέσο επικοινωνίας

133211
Συγγραφέας: Ζούνης, Πέτρος
Εκδόσεις: Παρατηρητής
Σελίδες:182
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2001
ISBN:9789604582310


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή


Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να διερευνήσει κατά πόσο η χορηγία των τεχνών λειτουργεί ως ένα αποτελεσματικό μέσο εταιρικής επικοινωνίας. Η σύγχρονη πολιτιστική χορηγία δεν αποτελεί μία υπόθεση που αφορά αποκλειστικά και μόνο στις εταιρείες-χορηγούς. Είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας τόσο των Χορηγών, που αποτελούν την κινητήρια δύναμη, όσο και των Χορηγούμενων πολιτιστικών φορέων, και απορροφούν και αξιοποιούν τα χορηγικά κονδύλια, αλλά και των Χορηγικών Συμβούλων, που χειρίζονται το επικοινωνιακό αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!