Αρχές μάρκετινγκ η ελληνική προσέγγιση

131887
Συγγραφέας: Τζωρτζάκη, Αλεξία
Εκδόσεις: Rosili (Τζωρτζάκης)
Σελίδες:463
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2001
ISBN:9789608574960


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή


Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους φοιτητές για την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πάνω σε θέματα Αρχών του Μάρκετινγκ και της εφαρμογής του στην ελληνική πραγματικότητα. Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες. Μια πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη σε βάθος όλων των ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ, μπορεί να αναζητήσει ο αναγνώστης στο βιβλίο αυτό.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!