Μέθοδοι έρευνας για φοιτητές του τομέα του τουρισμού

Έκπτωση
10%
Τιμή Εκδότη: 25.00
22.50
Τιμή Πρωτοπορίας
+
525264
Συγγραφέας: Συλλογικό
Εκδόσεις: Gutenberg
Σελίδες:415
Επιμελητής:Αγιομυργιανάκης, Γιώργος Μ., Μενεγάκη, Αγγελική Ν., Durbarry, Ramesh
Ημερομηνία Έκδοσης:13/5/2020
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε για να βοηθήσει τους φοιτητές να εκπονήσουν ερευνητικές εργασίες και πτυχιακές ή μεταπτυχιακές διατριβές. Απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές του τουρισμού, αλλά μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί και από φοιτητές άλλων κοινωνικών επιστημών. Από τη μέχρι σήμερα εμπειρία τους τόσο ο R. Durbarry όσο και οι επιμελητές της ελληνικής έκδοσης έχουν διαπιστώσει ότι οι φοιτητές δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν ανεξάρτητη έρευνα. Με το παρόν λοιπόν βιβλίο δίνεται η απαραίτητη βοήθεια για την εκπόνηση της έρευνάς σας, ξεκινώντας ήδη από την επιλογή του θέματος της εργασίας σας. Προς τούτο, παρουσιάζονται με ισόρροπο τρόπο οι διαστάσεις της ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης, χρησιμοποιούνται πολλά εφαρμοσμένα παραδείγματα, ενώ η γλώσσα με την οποία διατυπώνονται είναι απλή και κατανοητή. Είμαστε βέβαιοι ότι με το παρόν έργο η ανεξάρτητη έρευνα θα γίνει για εσάς μια δημιουργική και ευχάριστη δραστηριότητα.
Συγγραφέας:
Συλλογικό
Εκδότης:
Gutenberg
Σελίδες:
415
ISBN:
9789600121070
Επιμελητής:
Αγιομυργιανάκης, Γιώργος Μ., Μενεγάκη, Αγγελική Ν., Durbarry, Ramesh
Μεταφραστής:
Σοκοδήμος, Ανδρέας
Ημερομηνία Έκδοσης:
13/5/2020

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 20€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 24 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 24 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!