Πρωτοπορία - Βιβλία , περιοδικά , κόμικς
  Ο λογαριασμός μου |  Η Βιβλιοθήκη μου  |   Το Καλάθι μου  |  Ολοκλήρωση αγοράς 
Σύνθετη αναζήτηση   Δημοφιλείς Αναζητήσεις
 
  ΑΡΧΗ  |  ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ  |  ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ  |  ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ  |  ΕΠΑΝΑΓΟΡΑ (pdf)  |  ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ  |  NEWSLETTER  |  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
20FreeDelivery20180114
 
2hand
 
Κατάλογος
 
 
Νέες Εκδόσεις Περισσότερα
 
Ο δρόμος του λόγου
Ο δρόμος του λόγου
11,73€
 
Ασφάλεια
 


Safe redirect to Eurobank
 
Αρχή » Θέματα » Εφαρμοσμένες Επιστήμες » Μανατζμεντ-Μάρκετινγκ » Ο Μοναχός που έγινε...
 
Ο Μοναχός που έγινε CEO
Ο Μοναχός που έγινε CEO
1000 Χρόνια Αθωνικό Management
Συγγραφείς:   Θοδωρής Σπηλιώτης
 
Θέμα:  Μανατζμεντ-Μάρκετινγκ
Εκδότης: iWrite.gr
Επιμέλεια:  Ευλαμπία Τσιρέλη -  Χριστίνα Κυριακίδου
Σελίδες:  214
Ημ. Έκδοσης: 08/12/2017
8,40€
Τιμή Πρωτοπορίας
Τιμή Εκδότη: 12,00€
Έκπτωση: 30%
 
Κριτικές
Γράψτε μια νέα κριτική
Διαθεσιμότητα στα
βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα: Άμεσα διαθέσιμο
Θεσσαλονίκη: Άμεσα διαθέσιμο
Πάτρα: Άμεσα διαθέσιμο
Περιγραφή:
Τι ήταν αυτό που ερέθισε τo μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος;
Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του Άθω;
Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση;
Μπορεί στο Αθωνικό Management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management;
Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;
Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του Management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μία σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.
Αυτό ωστόσο που αποτελεί την αφορμή και την φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το Αθωνικό Management ως μία επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Άγιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).
Ο σπόρος της γνώσης εξάλλου είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της και από την άποψη αυτή, ο Μοναχός που έγινε CEO μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του “ευ επιχειρείν”.
Οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το βιβλίο αγόρασαν επίσης
Παιδιά με Αυτοπεποίθηση:Η Αιμιλία έχει αυτοπεποίθηση
Παιδιά με Αυτοπεποίθηση:Η Αιμιλία έχει αυτοπεποίθηση
Ο τριγωνοψαρούλης στον κόσμο των παράξενων ψαριών
Ο τριγωνοψαρούλης στον κόσμο των παράξενων ψαριών
Η τελεία
Η τελεία
Η λογική των συναισθημάτων
Η λογική των συναισθημάτων
Βιβλία που είδατε
 

 
 
Arkas
 
Bestsellers
 
Κερασμένο!
Homo Deus
Μόνο λίγα χιλιόμετρα. Ιστορίες για την Ιστορία
Μια ζωή χωρίς άλλοθι
Ο Στόουνερ
Μαθηματικά πεντάλεπτα
Τα μαύρα (επίτομο)
Μια ζωή στην Κίνα
Στη σίκαλη, στα στάχια, ο πιάστης
Λίγες και μία νύχτες
Τα 20 πρώτα (15ημέρου)
Τα πρώτα των 12 μηνών
Τα πρώτα των 36 μηνών
Παιδικά ευπώλητα βιβλία
 
 
1. Εκδόσεις αποκλειστικά!
 
Αποστολή σε φίλο
 
 
Αποστολή στοιχείων βιβλίου σε φίλο σας