Amour

Νίκος Κεσσανλής (δίγλωσση έκδοση: ελληνικά – αγγλικά))
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 12.72
8.90
Τιμή Πρωτοπορίας
+
473751
Εκδόσεις: Futura
Σελίδες:126
Επιμελητής:Παπαρούνης, Μιχάλης, Τσουμπλέκας, Δημήτρης
Ημερομηνία Έκδοσης:01/12/2017
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Η Χρύσα στις πόλεις
Με τη χρήση την οποία έχουμε επιφυλάξει στις φωτογραφίες, οι γυναίκες που φωτογραφίζονται σε μητροπόλεις, παραλίες, δάση, μπροστά σε μνημεία, ποτάμια ή απόκρημνες βουνοκορφές φαντάζουν τρομερά κοινότοπο Θέμα. Φέρνουν στο νου Κινέζες με selfie sticks και κορίτσια όλο χυμούς που παίρνουν ύφος αυτοθαυμασμού μπροστά στις κάμερες. Ή ζευγάρια που φωτογραφίζει ο ένας τον άλλο στο ίδιο ακριβώς σημείο επειδή δεν έχουν κάποιον να τους απαθανατίσει αγκαλιασμένους μπροστά στον καθεδρικό ναό μιας ξένης πόλης. Μια γυναίκα περπατάει, σκαρφαλώνει, γέρνει σε μια γέφυρα, ξαπλώνει στο χορτάρι. Μια γυναίκα κάθεται στο παγκάκι με σταυρωμένα πόδια, καπνίζει, κοιτάζει τον ουρανό. Και λοιπόν;
Ο τρόπος που ο Νίκος Κεσσανλής φωτογράφιζε επί χρόνια τη Χρύσα Ρωμανού δεν έχει ούτε μακρινή σχέση με τα συνήθη λάφυρα διακοπών που φέρνουν τα ζευγάρια στην επιστροφή τους από ένα ταξίδι. Με την πρώτη ματιά αντιλαμβανόμαστε την εμμονική προσήλωση του φακού σε κάτι μυστηριώδες, έκκεντρο και αλλόκοτο. Για να το προσεγγίσουμε πρέπει να ξεχάσουμε ό, τι ξέρουμε, ό, τι έχουμε μάθει να θεωρούμε φωτογραφικό πορτραίτο. Και να εξοικειωθούμε με μια σειρά χαρακτηριστικών που διαφοροποιούν εκ βάθρων τη φωτογραφία διακοπών, μετατρέποντάς την σε αξιέραστη ιστορία. [...] (Από την έκδοση)

Chryssa in the cities
In the use weve reserved for photographs, women being photographed in major cities, on beaches, in forests, beside monuments, rivers, or craggy mountaintops comprises an incredibly cliched subject matter. They make us think of Chinese tourists with selfie sticks and luscious girls posing for the camera with self-admiring expressions. Or couples who photograph one another, standing in precisely the same spot, because theres no one there to immortalize them together, embracing in front of some foreign cathedral. A woman walks, scrambles, leans against a bridge, lies down in the grass. A woman sits on a bench with crossed legs, smokes, looks at the sky. So what?
The way Nikos Kessanlis photographed Chryssa Romanou over the course of many years bears not even a distant relationship to the usual plunder couples bring back with them from their vacations. At first glance, we notice how the lens focuses on something mysterious, eccentric, strange. If we want to approach it, we have to forget everything we know, everything weve learned to consider a photographic portrait. And to familiarize ourselves with a number of characteristics that fundamentally transform the vacation photograph, turning it into a story worthy of love. [...] (From the publisher)
Συγγραφέας:
Μιχαλοπούλου, Αμάντα
Εκδότης:
Futura
Σελίδες:
126
ISBN:
9789609489768
Επιμελητής:
Παπαρούνης, Μιχάλης, Τσουμπλέκας, Δημήτρης
Μεταφραστής:
Emmerich, Karen
Ημερομηνία Έκδοσης:
01/12/2017

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 24 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 24 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!