Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο

Εφαρμογή e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου
Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 27.00
21.60
Τιμή Πρωτοπορίας
+
139796
Συγγραφέας: Μαρκάκη, Μαρία
Εκδόσεις: Παπασωτηρίου
Σελίδες:315
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2001
ISBN:9789607510938
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Αυτό το βιβλίο καλύπτει βασικές αρχές του μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου και ιδιαίτερα:

Το πώς μπορούν να παρουσιασθούν οι Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ με σαφήνεια και πληρότητα, όπως απαιτούν οι σημερινές ανάγκες της αγοράς
Το πώς αναπτύσσεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και πώς εισέρχεται δυναμικά στο χώρο επιρροής του μάρκετινγκ
Το πώς να αναπτυχθεί μία θεωρητική βάση-μοντέλο αλλά και εργαλεία-πίνακες εναλλακτικών αποφάσεων που θα βοηθήσουν τους ασχολούμενους με το μάρκετινγκ αλλά και τους ίδιους τους επιχειρημαίτες στο να πάρουν τις σωστές αποφάσεις τόσο στις απτές όσο και στις άϋλες επιχειρήσεις.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!