Ιδεολογία και σχολική ιστορία

"Εμείς" και οι "άλλοι" στη βυζαντινή ιστορία του δημοτικού
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 12.72
8.90
Τιμή Πρωτοπορίας
+
454544
Συγγραφέας: Κυρίτσης, Γιώργος Δ.
Εκδόσεις: Παπαζήσης
Σελίδες:253
Ημερομηνία Έκδοσης:10/03/2017
ISBN:9789600233001
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο ρόλος της σχολικής Ιστορίας όχι ως απλού μεταδότη γνώσεων αλλά και ως εργαλείου διαμόρφωσης στάσεων, συμπεριφορών και νοοτροπιών. Παρουσιάζεται μια έρευνα για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Ε τάξης του Δημοτικού Σχολείου και γίνεται απόπειρα να απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα: Ποια εικόνα προβάλλεται για τους Έλληνες και ποια για τους "άλλους" λαούς; Ποια συλλογική νοοτροπία εκφράζουν ή επιχειρούν να διαμορφώσουν; Πώς διαφοροποιούνται τα παραπάνω με βάση το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της κάθε εποχής;
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις οικουμενικής φύσης και, ταυτόχρονα, από την έξαρση του εθνικισμού και του ρατσισμού, ο ρόλος της εκπαίδευσης με τη διαμορφωτική της δύναμη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συμβάλλει στη δημόσια συζήτηση για το είδος του σχολείου που θέλουμε και απευθύνεται σε όλους/ες, ιδιαίτερα στα άτομα που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!