Μεθοδολογία εκπονήσεως οικονομικοτεχνικών μελετών

Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 30.57
24.46
Τιμή Πρωτοπορίας
+
37420
Συγγραφέας: Καρβούνης, Σωτήρης
Εκδόσεις: Σταμούλης
Σελίδες:528
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/1993
ISBN:9780003510171
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Μεθοδολογία εκπονήσεως μελετών σκοπιμότητος
Συμπεράσματα
Ιστορικό του προγράμματος
Πρώτες ύλες και άλλες εισροές
Τόπος εγκαταστάσεως
Μηχανολογικό μέρος
Οργάνωση μονάδας και γενικά έξοδα
Ανθρώπινο δυναμικό
Χρονοδιάγραμμα εκτελέσεως του προγράμματος
Αξιολόγηση του επενδυτικού σχεδίου


Η ανάγκη των Οικονομοτεχνικών Μελετών ήταν και είναι προφανής. Δίνουν τη δυνατότητα για τον εντοπισμό προβλημάτων αλλά και δυνατοτήτων· βοηθούν στη σωστή εκτίμηση των καταστάσεων· καθορίζουν τις συνθήκες και τους όρους μέσα στους οποίους θα πρέπει να κινηθούν οι επενδυτές προκειμένου να επιτύχουν το άριστο του επιδιωκόμενου αποτελέσματος· χαράσσουν τόσο την στρατηγική όσο και την τακτική που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να είναι επιτυχής μια επενδυτική προσπάθεια κ.λπ.
Επικρατούν διάφοροι όροι για τις καλούμενες οικονομοτεχνικές μελέτες. Ακούγονται έτσι όροι όπως "μελέτη σκοπιμότητας" ή "μελέτη ευκαιρίας" ή "κλαδική μελέτη" κ.λπ. Εκτός κάποιων επικαλύψεων που παρουσιάζονται κατά την εφαρμογή αυτών των όρων, η σημασία τους γενικά είναι διαφορετική. Άλλοι είναι ειδικοί και άλλοι γενικοί. Άλλοι καλύπτουν πλήρως το αντικείμενο και άλλοι μερικώς. Άλλοι απαιτούν λεπτομερή ανάλυση και άλλοι γενική θεώρηση. Έτσι, στο πρώτο μέρος αυτού του εγχειριδίου γίνεται μια γενική επισκόπηση του θέματος, ενώ για να διακρίνουμε τις πιο πάνω περιπτώσεις, θα παρουσιαστούν ξεχωριστά η μεθοδολογία και οι ορισμοί για κάθε μια απ αυτές. Γι αυτό το λόγο στο δεύτερο μέρος θα αναπτυχθεί πλήρως, σε έκταση δέκα κεφαλαίων, η μεθοδολογία εκπονήσεως μελετών σκοπιμότητας (feasibility studies). Στο ίδιο μέρος θα δοθεί η ευκαιρία να παρουσιαστούν τα πλαίσια μέσα στα οποία πρέπει να κινούνται οι μελέτες ευκαιριών (ή επιχειρηματικών ιδεών) καθώς και οι μελέτες αγοράς (ή εκτιμήσεις αγοράς). Βήμα προς βήμα θα δοθεί η μεθοδολογία και θα αναπτυχθούν οι απαραίτητες βασικές γνώσεις που πρέπει να διαθέτει τόσο ο αρχάριος όσο και ο πεπειραμένος μελετητής, ώστε να εκπονήσει με επιτυχία μια απλή ή και περίπλοκη μελέτη. Στο τρίτο μέρος θα αναπτυχθεί ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να αναλύεται ένας βιομηχανικός κλάδος ή υποκλάδος και η μορφή με την οποία πρέπει να παρουσιάζεται η ανάλυση αυτού του κλάδου (ή υποκλάδου ή και μεμονωμένου προϊόντος), ενώ θα δοθεί μια case study σκοπιμότητας. Η παράθεση χαρακτηριστικών παραδειγμάτων, θα βοηθήσει επίσης, στην καλύτερη κατανόηση του τρόπου που πρέπει να ακολουθείται σε τέτοιου είδους μελέτες.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!