Οργάνωση και αρχιτεκτονική των εμπορικών συγκεντρώσεων

Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 15.00
11.25
Τιμή Πρωτοπορίας
+
106280
Συγγραφέας: Καραμάνου, Ζωή
Σελίδες:176
Ημερομηνία Έκδοσης:1/1/1995
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Μια εμπορική συγκέντρωση αποτελεί ένα σύνθετο "πολυλειτουργικό" αστικό συγκρότημα, το οποίο χωροθετείται τόσο στο κέντρο όσο και στην περιφέρεια των πόλεων. Συνδυάζει μεγάλες επιφάνειες οργανωμένου εμπορίου, μικρές μονάδες ανεξάρτητων εμπορικών καταστημάτων καθώς και άλλες λειτουργικές ενότητες τριτογενών οικονομικών δραστηριοτήτων. Λειτουργεί τόσο με σύγχρονες μεθόδους πώλησης όσο και με τις μεθόδους του παραδοσιακού εμπορίου, συνδυάζοντας την κίνηση των πεζών και των οχημάτων (ιδιωτικών αυτοκινήτων και μαζικών μέσων μεταφοράς), με την οργάνωση υπαίθριων, ημιυπαίθριων και στεγασμένων χώρων.
Μια εμπορική συγκέντρωση με τη μορφή και δομή ενός εμπορικού κέντρου αποτελεί διαρθρωτικό στοιχείο του χώρου και σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης της περιοχής, είτε είναι ενσωματωμένο στον προϋφιστάμενο αστικό ιστό σε περιοχές ολικής ανάπλασης, ή αποκατάστασης και αναβίωσης του κέντρου, είτε βρίσκεται στην περιφέρεια των μητροπόλεων, χωροθετημένο στην περίμετρο ή ενταγμένο στη δομή νέων πόλεων -δορυφόρων .
Με το βιβλίο αυτό κλείνει ουσιαστικό ο κύκλος σειράς ερευνητικών εργασιών για σχετικό θέματα, ολοκληρώνοντας μια πορεία που ξεκίνησε από γενικές θεωρητικές προσεγγίσεις σε αστικό και περιφερειακό επίπεδο για το χαρακτήρα και το ρόλο των τριτογενών δραστηριοτήτων , προχώρησε στη διερεύνηση συγκεκριμένων παραδειγμάτων και σε έρευνες εφαρμογής στον ελληνικό χώρο για να καταλήξει σε λεπτομερειακές διατάξεις εμπορικών συγκεντρώσεων σε μικρή και μεγάλη κλίμακα.
Συγγραφέας:
Καραμάνου, Ζωή
Εκδότης:
Γιαχούδη Γιαπούλη
Σελίδες:
176
ISBN:
9789607425331
Ημερομηνία Έκδοσης:
1/1/1995

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική