Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία

Από τις προσωπικές εμπειρίες στις σύγχρονες θεωρίες
Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 25.00
18.75
Τιμή Πρωτοπορίας
+
492843
Συγγραφέας: Fleer, Marilyn
Εκδόσεις: Σοφία
Σελίδες:360
Επιμελητής:ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΜΑΡΙΑ
Μεταφραστής:ΛΟΓΟΘΕΤΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:08/01/2018
ISBN:9789606706356
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Περιορισμένη διαθεσιμότητα
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Το Παιχνίδι στην Προσχολική Ηλικία αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη της παιδαγωγικής του παιχνιδιού στην προσχολική εκπαίδευση, γραμμένη από μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη ερευνήτρια στο πεδίο αυτό.
Η Marilyn Fleer αντλώντας από 25 χρόνια εμπειρίας, εξετάζει πώς γίνεται αντιληπτό το παιχνίδι και πώς έχει χρησιμοποιηθεί με το πέρασμα του χρόνου σε διαφορετικές κουλτούρες και σε διαφορετικούς θεσμούς που απευθύνονται σε μικρά παιδιά, όπως ο παιδικός σταθμός, οι υπηρεσίες ημερήσιας φροντίδας κατ' οίκον, τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία. Το βιβλίο παρουσιάζει σημαντικές έρευνες και θεωρίες για την παιδαγωγική και το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία και αναλύει τη σχέση τους μέσα από ιστορικές, κλασσικές και σύγχρονες προσεγγίσεις.
Βινιέτες, φωτογραφίες, παραδείγματα από τάξεις σε διάφορες χώρες και προτάσεις για έρευνα, συμβάλλουν στο να συνδέσουν οι αναγνώστες τη θεωρία με την πράξη, ενώ το γλωσσάρι που υπάρχει στο τέλος κάθε κεφαλαίου συμβάλλει στην βαθύτερη κατανόηση κρίσιμων εννοιών αποτελώντας, ειδικότερα για τους Έλληνες αναγνώστες, έναν ακόμη σύνδεσμο με τη διεθνή βιβλιογραφία.
Ο εμπλουτισμός της αγγλικής έκδοσης με την ανάλυση της θέσης του παιχνιδιού στο ελληνικό αναλυτικό πρόγραμμα προσχολικής εκπαίδευσης από τη Χαρά Δαφέρμου, κεντρικό μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου Οδηγός Νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί Σχεδιασμοί - Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης, και η ενσωμάτωση σχετικής ελληνικής βιβλιογραφίας κάνουν το παρόν βιβλίο ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του χώρου και για τους προπτυχιακούς φοιτητές της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Περιεχόμενα
Εισαγωγικό σημείωμα της επιστημονικής επιμελήτριας 13

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Aντιλήψεις για το παιχνίδι
Εισαγωγή
Ακαδημαϊκές θεωρήσεις για το παιχνίδι
Αναλύοντας πεποιθήσεις και πρακτικές για το παιχνίδι
Συμπέρασμα
Γλωσσάρι
Ευχαριστίες
Βιβλιογραφία
Ελληνόγλωσση Βιβλιογραφία
Ορίζοντας το παιχνίδι
Αναμνήσεις από το παιχνίδι
Η αναπτυξιακή θεώρηση του παιχνιδιού ή θεωρία της ωρίμανσης
Δια-γενεακές αναμνήσεις παιχνιδιού
Κριτική ή φεμινιστική μετα-στρουκτουραλιστική Θεώρηση του παιχνιδιού
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το παιχνίδι
Πολιτισμική-ιστορική θεώρηση του παιχνιδιού

Εισαγωγή
Κατανοώντας την οπτική των βρεφών και των μικρών παιδιών
Τι λένε τα παιδιά για το παιχνίδι τους
Δημιουργώντας τις παιδαγωγικές συνθήκες για να αποκτήσουμε την οπτική
του παιδιού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Η οπτική των βρεφών και των μικρών παιδιών
για το παιχνίδι
Παρέχοντας ένα ενδιαφέρον περιβάλλον γεμάτο ερεθίσματα για παιχνίδι
Επινοώντας θέματα για το παιχνίδι

Συμπέρασμα
Γλωσσάρι
Βιβλιογραφία

Αναλύοντας το παιχνίδι 85
Υιοθετώντας μια μετα-στρουκτουραλιστική οπτική
Το παιχνίδι σε μη δημοκρατικούς θεσμούς
Το παιχνίδι ως καθεστώς αλήθειας, πρακτικής και σκέψης στην προσχολική
εκπαίδευση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Oι οικογένειες παίζουν
Ευχαριστίες
Γλωσσάρι
Συμπέρασμα
Εισαγωγή
Μαθαίνοντας να παίζουμε
Η ιστορική κατανόηση του παιχνιδιού

Βιβλιογραφία
Ευχαριστίες
Γλωσσάρι
Συμπέρασμα
Εισαγωγή
H πολιτισμική-ιστορική κατανόηση του παιχνιδιού
Πώς υποστηρίζουμε το παιχνίδι στα σχολεία;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Το παιχνίδι σε κοινότητες, σε τάξεις και
σε εκπαιδευτικούς χώρους

Βιβλιογραφία
Εισαγωγή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Κλασικές, μεγάλες, αναπτυξιακές και
μετα-αναπτυξιακές θεωρίες για το παιχνίδι
Αναλύοντας παρατηρήσεις από το παιχνίδι
Το παιχνίδι στο πλαίσιο των μεγάλων θεωριών
Κλασικές θεωρίες παιχνιδιού

Μετα-αναπτυξιακές θεωρίες για το παιχνίδι
Ευχαριστίες
Γλωσσάρι
Συμπέρασμα
Χρησιμοποιώντας μοντέλα παιχνιδιών για την ανάλυση των παρατηρήσεων

Βιβλιογραφία
Αναπτυξιακές θεωρίες για το παιχνίδι 169
Στην Ελλάδα: Οι αντιλήψεις για το παιχνίδι στο ΔΕΠΠΣ και
στον Οδηγό Νηπιαγωγού (από τη Χ. Δαφέρμου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Το παιχνίδι στο αναλυτικό πρόγραμμα
Εισαγωγή
Μελετώντας το παιχνίδι στο αναλυτικό πρόγραμμα
Ένα κοινωνικοπολιτισμικό αναλυτικό πρόγραμμα:
Το παράδειγμα της Νέας Ζηλανδίας
Η ελαστικότητα των αναλυτικών προγραμμάτων:
Το παράδειγμα της Αυστραλίας
Το παιδί που παίζει και μαθαίνει: To παράδειγμα της Σουηδίας
Ρέτζιο Εμίλια (Reggio Emilia), Ιταλία
Αναπτυξιακή εκπαίδευση: Το παράδειγμα των Κάτω Χωρών

Ευχαριστίες
Γλωσσάρι
Συμπέρασμα
Διερευνώντας γενικευμένες δυτικές αντιλήψεις για το παιχνιδι
και την εννοιολόγηση του σε διαφορετικές χώρες
Στοχευμένο παιχνίδι: Το παράδειγμα της Σιγκαπούρης
Παιχνιδο-εκπαίδευση στο Χονγκ Κονγκ
Ευρετικό παιχνίδι και διερευνητική μάθηση για βρέφη

Βιβλιογραφία
Ελληνόγλωσση Βιβλιογραφία
Εισαγωγή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Σχεδιάζοντας την ανάπτυξη του παιχνιδιού
Οι σχέσεις μεταξύ παιχνιδιού, μάθησης και ανάπτυξης

Γλωσσάρι
Συμπέρασμα
Βιβλιογραφία
Τόποι για την υποστήριξη της πολυπλοκότητας του παιχνιδιού
Υποστήριξη των μικρότερων σε ηλικία παικτών:
Οικοδόμηση σχέσεων στο παιχνίδι
Η ανάπτυξη πολυγραμματισμών μέσα από το παιχνίδι
Ηγετική ικανότητα μέσα από το παιχνίδι

Προκλήσεις για το παιχνίδι, τη μάθηση και την ανάπτυξη
Η θεωρία του νου και το παιχνίδι
Παιχνίδι και φαντασία
Παιδαγωγική για την ανάπτυξη της πολυπλοκότητας του παιχνιδιού

Ευχαριστίες
Γλωσσάρι
Συμπέρασμα
Εισαγωγή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: Οι πολιτισμικές τεχνολογίες και το παιχνίδι
Τα τεχνολογικά πλαίσια βρεφών και μικρών παιδιών
Τα τεχνολογικά παιχνίδια
Μελέτη περίπτωσης:Οι τεχνολογίες ως εργαλεία στο παιχνίδι

Βιβλιογραφία
Εισαγωγή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: Αξιολογώντας το παιχνίδι. Η αξιολόγηση μέσα απο
το παιχνίδι και η αξιολόγηση για το παιχνίδι
Αξιολόγηση μέσα από το παιχνίδι
Η αυτό-αξιολόγηση πρακτικών παιχνιδιού: Ποια θεωρία καθοδηγεί
τις πεποιθήσεις σας;
Η αξιολόγηση του παιχνιδιού
To παιχνίδι ως μέσο για να δείξουν τα παιδιά τι έχουν μάθει
Ποια θεωρία κατευθύνει τις δικές σας πρακτικές παιχνιδιού;
Η αξιολόγηση για το παιχνίδι

Συμπέρασμα
Το παιχνίδι ως κύρια δραστηριότητα στην προσχολική ηλικία
Βιβλιογραφία

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!