Η κουλτούρα των μέσων

Μαζική κοινωνία και πολιτιστική βιομηχανία
Έκπτωση
40%
Τιμή Εκδότη: 21.30
12.78
Τιμή Πρωτοπορίας
+
33267
Εκδόσεις: Αλεξάνδρεια
Σελίδες:301
Επιμελητής:Λιβιεράτος, Κώστας
Ημερομηνία Έκδοσης:1/1/1991
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Ο τόμος περιλαμβάνει κείμενα των Κράους, Αντόρνο, Μακντόναλντ, Αρεντ, Σιλς, Πάρσονς, Γουΐλλιαμς, Μορέν και Μπωντριγιάρ και αποσπάσματα των Ρουσσώ, ντ Αλαμπέρ, Αρνολντ, Νίτσε, Μπωντλαίρ, Μπένγιαμιν, Χορκχάιμερ, Σόνταγκ και Έκο. Μέσα απ αυτή τη σύνθεση του προβληματισμού επιφανών στοχαστών της επικοινωνίας και της κουλτούρας παρουσιάζονται οι μορφές πολιτιστικής παραγωγής και κατανάλωσης της μαζικής κοινωνίας (λογοτεχνικές, καλλιτεχνικές και επιστημονικές εκδόσεις, κινηματογράφος, τηλεόραση, διαφήμιση), οι διαφορές μεταξύ υψηλής, λαϊκής και μαζικής τέχνης, οι αντίρροπες τάσεις αυτονομίας και ενσωμάτωσης της κουλτούρας στην κοινωνία, οι βαθμοί ανεξαρτησίας ή εξάρτησής της από τις τεχνικές των μαζικών μέσων και από τις προτιμήσεις του κοινού. Αναδεικνύεται έτσι το ιστορικό βάθος, ο θεματολογικός πλούτος και η κριτική προοπτική της πάντα επίκαιρης συζήτησης ανάμεσα στους υπέρμαχους και τους πολέμιους της μαζικής επικοινωνίας και της πολιτιστικής βιομηχανίας.
Συγγραφέας:
ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Εκδότης:
Αλεξάνδρεια
Σελίδες:
301
ISBN:
9789602210369
Επιμελητής:
Λιβιεράτος, Κώστας
Μεταφραστής:
Λυκιαρδοπούλου, Αμίκα
Ημερομηνία Έκδοσης:
1/1/1991

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική