Διαφήμιση και επικοινωνία

Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 53.25
37.28
Τιμή Πρωτοπορίας
+
304244
Συγγραφέας: Συλλογικό
Εκδόσεις: Καστανιώτης
Σελίδες:800
Μεταφραστής:ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΙΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/03/2008
ISBN:9789600346701
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.



Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:

- Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο

- Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης

- Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης

- Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας

- Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!