Πρωτοπορία - Βιβλία , περιοδικά , κόμικς
  Ο λογαριασμός μου |  Η Βιβλιοθήκη μου  |   Το Καλάθι μου  |  Ολοκλήρωση αγοράς 
Σύνθετη αναζήτηση   Δημοφιλείς Αναζητήσεις
 
  ΑΡΧΗ  |  ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ  |  ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ  |  ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ  |  ΕΠΑΝΑΓΟΡΑ (pdf)  |  ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ  |  NEWSLETTER  |  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
20FreeDelivery20171217
 
2hand
 
Κατάλογος
 
 
Νέες Εκδόσεις Περισσότερα
 
Γλαύκος Θρασάκης
Γλαύκος Θρασάκης
12,60€
 
Ασφάλεια
 


Safe redirect to Eurobank
 
Αρχή » Θέματα » Εκπαίδευση » Εκπαίδευση (γενικά) » Προάγοντας τις δεξιότητες των μαθητών να...
 
Προάγοντας τις δεξιότητες των μαθητών να μαθαίνουν
Προάγοντας τις δεξιότητες των μαθητών να μαθαίνουν
Ανάπτυξη της αυτό-ρυθμιζόμενης μάθησης
Συγγραφείς:   Ειρήνη Δερμιτζάκη
 
Θέμα:  Εκπαίδευση (γενικά)
Εκδότης: Gutenberg
Επιμέλεια:  Κατερίνα Παντελίδου - Τυπάλγος Ι.
Σελίδες:  155
Ημ. Έκδοσης: 12/04/2017
5,95€
Τιμή Πρωτοπορίας
Τιμή Εκδότη: 8,50€
Έκπτωση: 30%
 
Κριτικές
Γράψτε μια νέα κριτική
Διαθεσιμότητα στα
βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα: Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες
Θεσσαλονίκη: Άμεσα διαθέσιμο
Πάτρα: Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες
Περιγραφή:
Επίκεντρο του βιβλίου αυτού είναι η έννοια της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης με έμφαση στις δεξιότητες που την προάγουν στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Στόχος της συγγραφέως είναι αφενός να δοθεί ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τις παραπάνω έννοιες, το οποίο είναι σημαντικό να γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με τη μάθηση και την εκπαίδευση, αφετέρου να αναδειχθούν πρακτικές εφαρμογές και παρεμβάσεις σε πλαίσια εκπαίδευσης για την προα-γωγή των δεξιοτήτων αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης. Πώς μπορούμε λοιπόν να προάγουμε την ανεξαρτησία και την υπευθυνότητα των μαθητών κατά τη μάθηση; Τι σημαίνει αυτο-ρυθμιζόμενη ¬μάθηση και γιατί είναι σημαντική; Ποιες είναι οι δεξιότητες που ¬υποστηρίζουν τη μάθηση; Ποιοι παράγοντες συνδέονται με την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων στους μαθητές και με την αξιοποίησή τους κατά τη μάθηση και την επίλυση προβλημάτων; Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών και των γονέων στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης; Υπάρχουν οργανωμένα μοντέλα ¬παρέμβασης για προαγωγή της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης στους μαθητές; Οι απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα τεκμηριώνονται ¬¬με σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Ψυχολογίας, σε εκπαιδευτές, γονείς και σε όλους όσοι ασχολούνται με τη μάθηση και την εκπαίδευση παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, και ενδιαφέρονται για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των μαθητών τους να μαθαίνουν.
Οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το βιβλίο αγόρασαν επίσης
Η λογοτεχνία στο ντιβάνι
Η λογοτεχνία στο ντιβάνι
Το πένθος
Το πένθος
Εμείς οι Αρειανοί
Εμείς οι Αρειανοί
Εφιάλτες και παραμύθια
Εφιάλτες και παραμύθια
Βιβλία που είδατε
 

 
 
Feynman
 
Bestsellers
 
Χαμένη παρτίδα
Κερασμένο!
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης με τα δικά του λόγια Α τόμος 1942-1974
Μετά το 1922: Η παράταση του διχασμού
Μια ζωή στην Κίνα
Από τον Δία στον Χριστό
Nick Cave Mercy on me
Θάνατος στα ανοιχτά
Λίγες και μία νύχτες
Στη σίκαλη, στα στάχια, ο πιάστης
Τα 20 πρώτα (15ημέρου)
Τα πρώτα των 12 μηνών
Τα πρώτα των 36 μηνών
Παιδικά ευπώλητα βιβλία
 
 
1. Εκδόσεις αποκλειστικά!
 
Αποστολή σε φίλο
 
 
Αποστολή στοιχείων βιβλίου σε φίλο σας